Môžem len opäť potvrdiť opodstatnenosť nového linkového vedenia:
Dnes popri čakaní na bus 83 v Ovsišti som sa "zahľadel" do cestovného poriadku, resp. do trasy autobusov 83 a 84, keďže ma napadlo, že obidva autobusy majú niektoré spoločné zastávky: napr. Zochova a Aupark+ ešte nejaké v Petržalke...
Autobusom č. 83 to k Auparku trvá tuším 12 min
autobusom č. 84 to trvá 14 minút
Dospel som k záveru, že je hlúposť aby 2 autobusy ktoré vychádzajú z jednej zastávky(resp. konečnej) sa na trase rozdelili a potom opäť stretli, a ešte takmer v rovnakých časoch...
Potom ako cestujúci musíte riešiť úplne zbytočnú dilemu ktorým busom pôjdete, či 83-kou, ktorá ide o 2 minúty skôr, ale zas jej to trvá o tie 2 minúty menej, alebo 84...
A pritom nemáte možnosť sa dostať z tej vašej zastávky na viacero miest(resp. do rozlišných častí mesta), lebo obidva autobusy idú takmer na to isté miesto..
....Hneď mi je ľahšie na duši keď som to napísal.....
p.s. jediná vec čo mi na tom novom linkovom vedení vadí je jedna, ktorá sa ma priamo dotýka....Ide o terajšiu linku 180, budúcu 80........Ja nechcem, aby tento bus chodil z Kopčian(ani každý druhý!!!!!) Keď to bude chodiť z Kopčian, touto linkou v živote nepôjdem!!!! ? ?
Dnes popri čakaní na bus 83 v Ovsišti som sa "zahľadel" do cestovného poriadku, resp. do trasy autobusov 83 a 84, keďže ma napadlo, že obidva autobusy majú niektoré spoločné zastávky: napr. Zochova a Aupark+ ešte nejaké v Petržalke...
Autobusom č. 83 to k Auparku trvá tuším 12 min
autobusom č. 84 to trvá 14 minút
Dospel som k záveru, že je hlúposť aby 2 autobusy ktoré vychádzajú z jednej zastávky(resp. konečnej) sa na trase rozdelili a potom opäť stretli, a ešte takmer v rovnakých časoch...
Potom ako cestujúci musíte riešiť úplne zbytočnú dilemu ktorým busom pôjdete, či 83-kou, ktorá ide o 2 minúty skôr, ale zas jej to trvá o tie 2 minúty menej, alebo 84...
A pritom nemáte možnosť sa dostať z tej vašej zastávky na viacero miest(resp. do rozlišných častí mesta), lebo obidva autobusy idú takmer na to isté miesto..
....Hneď mi je ľahšie na duši keď som to napísal.....
p.s. jediná vec čo mi na tom novom linkovom vedení vadí je jedna, ktorá sa ma priamo dotýka....Ide o terajšiu linku 180, budúcu 80........Ja nechcem, aby tento bus chodil z Kopčian(ani každý druhý!!!!!) Keď to bude chodiť z Kopčian, touto linkou v živote nepôjdem!!!! ? ?
inTony
POZNÁMKA
Dokatované MHD
Poslanci hlavného mesta začiatkom tohto mesiaca schválili, čo predtým sami najskôr zamietli - takzvanú optimalizáciu linkovania mestskej hromadnej dopravy. Prečo sa podujali na rozkmásanie, dokatovanie, halabala zmeny na trasách viacerých spojov najmä pod zámienkou šetrenia financií? Volení predstavitelia mesta patria medzi nadradený samosprávny estabilishment. Na cesty mestom využívajú zväčša osobné automobily. Nie sú odkázaní na pravidelné "haringové" presuny plebejskou hromadnou dopravou. Ale za takzvanou optimalizáciou MHD sa skrýva aj veľmi rafinovaná manipulácia, ekonomický diktát, ožobráčenie peňaženiek cestujúcich. Manažment dopravného podniku zápasí s množstvom problémov. Každý to uzná. Ak by však vedenie mesta a podniku chcelo úprimne šetriť, museli by realizovať komplexné ozdravné zmeny na základe všestranného poznania, dialógu s verejnosťou, analýzy. Azda by v takomto recepte nemali chýbať rozumné škrty v niektorých objednávkach, podujatiach, platoch a odmenách pre rang najvyšších funk-cionárov dopravného podniku. Lenže architekti reformy radšej vykopali vojnovú sekeru proti všetkým cestujúcim, ktorí využívajú monopolné postavenie podniku. Filozofia dopravného systému už dávno nie je o štandardoch v kvalite služieb alebo o kultúre cestovania. Filozofia sa zvrhla na ponižovanie cestujúcej verejnosti. Pre lepšiu názornosť, zoberme si modrú a červenú fixku. Zaznačme na mape mestských liniek pôvodné trasy so zastávkami a potom aj po "optimalizácii". Po bilancii odhalíme pravú tvár "optimalizácie". Jej skrytým cieľom je otvorené šikanovanie pasažiera. Reformátori mu strpčujú cestovanie - čím viac prestupov, tým viac minút. Nútia ho, aby pre časové straty v presunoch zanevrel na časové cestovné lístky, aby sa "rozhodol" pre zakúpenie električenky. Otcovia mesta, manažéri dopravného podniku nie sú trochári. Svoje peniaze chcú vypáčiť od nás efektívne, vo veľkom balíku.