Zdroj Pravda 22.7.2005 príloha Bratislava (SITA)
Od budúceho roku sa bude cestovať pohodlnejšie
Všetci držitelia čípových kariet bratislavského Dopravného podniku budú môcť od jari budúceho roku využívať výhody integrovanej dopravy v hlavnom meste a jeho okolí. Integrovaná doprava umožní prestupovanie medzi rôznymi druhmi dopravných prostriedkov na jeden cestovný doklad a za jednotnú cenu. K výhodám bude patriť aj minimálne čakanie pri prestupovaní. Cestujúci, ktorí si kupujú klasické lístky, budú môcť využívať tento druh dopravy od roku 2007. Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, ktorá bude koordinovať grafikony prepravcov vznikla tento týždeň podpísanm zmluvy medzi krajom a mestom.
Od budúceho roku sa bude cestovať pohodlnejšie
Všetci držitelia čípových kariet bratislavského Dopravného podniku budú môcť od jari budúceho roku využívať výhody integrovanej dopravy v hlavnom meste a jeho okolí. Integrovaná doprava umožní prestupovanie medzi rôznymi druhmi dopravných prostriedkov na jeden cestovný doklad a za jednotnú cenu. K výhodám bude patriť aj minimálne čakanie pri prestupovaní. Cestujúci, ktorí si kupujú klasické lístky, budú môcť využívať tento druh dopravy od roku 2007. Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, ktorá bude koordinovať grafikony prepravcov vznikla tento týždeň podpísanm zmluvy medzi krajom a mestom.

hoppusmark
Ad l.82: Táto linka bola predtým ako chodila na Hbf. dobre využívaná, ale tiež si myslím že sa dá nahradiť..Úsek Petržalka-Malá scéna však bude chýbať(tiež bývam v okolí Záporožskej ? )
Ad. tram Siemens Combino: Niekto tu písal že táto tram má rovnaké jazdné Eigenschaften ako T3...Zaujíma ma, ako je to s inými low-floor trams??? Majú niektoré aj lepšie vlastnosti ako T3?(samozrejme že okrem ULF-tá to má úplne inak vyriešené)