Reply on: Ámos Keynes #46630:
tešíš sa, aký si drsný? Je to detské, nauč sa diskutovať vecne, zíde sa ti to v živote.Nie som demagóg a to, čo som napísal je korektné. Skús si sám vypočítať čas jazdy električky z Janíkovho dvora, tak ako je uvedený v samotnom zámere.
Čo sa týka 40m voza: ide o to, že električka na Šafko nebude zaujímavá pre takú veľkú skupinu Petržalčanov, ako by bolo metro s trasou až na Hlavnú stanicu a ďalej. Pôjdu preto radšej paralelnou autobusovou linkou, nebudú križovať Petržalku aby dosiahli trať električky, stratili by čas, ktorý im električka v CMO nevynahradí - na rozdiel od metra. Na Hlavnú stanicu sa z väčšej časti Petržalky dostanú rýchlejšie autobusom. Napokon, je zbytočné špekulovať, veľa napovie záujem o linku 95 čoskoro.
Mne nerobí problém, či v nosnom systéme bude jazdiť električka, ale problémom je, že sa nerealizuje ani len náznak riešenia v CMO. Prepáč, ale toto je úplne to najľahšie - zakončiť trať trianglom do starej siete a ďalej sa nestarať.
"A nie, že ťa nemáme otravovať s vecami, že si demagóg. Ty ním jednoducho si, lebo si vymýšlaš čísla, prekrúcaš a zatajuješ fakty,... a s takým sa ani nemá cenu baviť "
tak toto je na smiech - čo som zatajil, prekrútil? Si pri zmysloch?
tomas1
Ta cast projektu ZSR - hybridna trat v Petrzalke by teda mohla byt aj pre teba yale prijatelna ked tak presadzujes metro. Je to lepsia alternativa 30rocneho provizoria ako tie tvoje busy - kedze petrzalsku vetvu metra budes mat prakticky hotovu.
Tu neobstoji ani argument, ze za tie peniaze by sa dali nakupit vozidla pre celu Bratislavu, kedze to takmer komplet zaplati EU (pozn. na ine projekty BA peniaze nedostane - nesplna kriteria).
Aj tak si ale myslim, ze s projektom "zeleznicny uzol" je sen o metre uz historia (mozno o 100 rokov?).