Reply on: petert #46454:
Prosim predloz mi odovodnenie preco menit rozchod, dolozene vypoctami nakladov a navratnosti takejto investicie. Dalej mi sprav presny rozbor prac, ako to chces robit, lebo zo dna na den sa to neda. Dalej vykalkuluj naklady s tym spojene - vyluky, etc. V neposlednom rade mi predstav konkretne vozidlo, ktore by jazdilo po elektrickovych aj zeleznicnych tratiach, jeho technicke parametry, rozmery, prejazdove profily, ako ho ches napajat, osove tlaky a podobne. Dalej si zelam vypocet, ktory porovna toto vozidlo s elektrickou, ako to ovplyvni udrzby trati, o kolko sa to vdaka vyssej hmotnosti predrazi, aka bude navratnost spolu s navratnostou ceny celej prestvby, nielen udrzby. Dalej mi napis konkretne zatazove smery odkial kam chces koho vozit a najma v akom intervale, aku kapacitu supravy chces, etc. Dalej mi popis spravanie sa vozidla so zeleznicnym profilom kola v obluku s polomerom 25 metrov (to je chytak!). Ked mi toto vsetko poskytnes, tak mam este vela dalsich otazok na teba. ?
SWTC
1.) Ak ZSSK príde s cenovo výhodnou ponukou tak áno, ak nepríde, nech zabudnú... Riešiť by sa to mohlo cez Bratislavskú integrovanú dopravu, s.r.o.
2.) Vždy je to vec rozhodnutia a najmä peňazí na vybudovanie celého systému...
3.) Takýto spôsob je naozaj od veci. Chce to doplnkové linky, ale najprv nájsť peniaze na ne... 10 min. čakať - nie je to trochu veľa ?