Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Z Dvorov 1 sme sa doteraz dostali: na Hlavnú stanicu (ostáva), na Autobusovú stanicu (doteraz bez prestupu, teraz nie), na Šafko (doteraz bez prestupu, aj keď cez celú Petržalku, teraz?), na Bajkalskú (medzi Prievozskou a Trnavskou, teraz nie). Kam sa odteraz môžeme priamo dostať zo zastávok Švabinského/Markova resp. Kolmá?
K tej Mlekarenskej - potrebujem smer Trávniky a to je dosť ďaleko od prestupovania na Košickej, Bajkalskej a pod. Čo nahradzuje 96? A kde vlastne by som na Košickej mala prestupovať? Križovatka? Nie je prestupovanie ako prestupovanie. Ak ide o jednu (rovnakú) zastávku, nemám problém prestupovať aj viackrát. Ak mám prebehovať na druhú stranu cesty resp. križovatky, to už je "iné kafe".
Reply on: KLF #46245:
stačil by tam trolejbus-duobus ? ale krátky, harmonika by sa tam asi nevytočila... ?

Ale keby sa tam našlo niečo väčšie na otočenie, tak o rok cez víkendy by sa tam mohol požičiavať Dlhodielsky duobus-klbáčik, z nej by bola vlastne posilová trolejbusová linka 213 (Hodžovo nám.-Koliba), ktorá občas cez zimné víkendy chodieva (dáva sa na ňu harmonika) akurát, že by nešla len po Kolibu, ale až na Kamzík, so novou zastávkou "Brečtanová" a potom konečná "Kamzík" ? Mala by aj samozrejme pevný cestovný poriadok. ?
Reply on: TeBeCe #46247:
to som si už aj ja v piatok na eline 5 všimol, už som to tiež tu chválil ?
Reply on: galiyosha #46246:
Na ten kúsok netreba ani jednostopú trať, na ten stačí nejaká obluda s pomocným pohonom.
chvalim zmeny na elektrickovskych transparentoch ❗ uz namiesto mini napisov tam opat svietia velkymi nazvy mestskych casti DUBRAVKA, RACA, RUZINOV ? a vo vnutri sa na zastavke namiesto "5 Pri krizi" zobrazuje "5 DUBRAVKA / Pri krizi" ?
Reply on: Andy #46232:
Súhlasím s tým, že stála autobusová linka tam byť nemusí. (IMHO tam ani tie autá nemajú čo robiť.) Ani označník tam byť nemusí. Ale keď už tade autobus chodí a tak či tak tam musí zastaviť, prečo neumožniť cestujúcim nástup a výstup? Nemusíš ich v tom podporovať, ale nevidím dôvod im v tom brániť.

Re #46245 KLF: Občasné zachádzanie t-203 by skutočne nebolo na zahodenie. Stačila by aj jednostopá trať. Azda stačí počkať, kým si tam postaví nejakú živnosť dajaká Romanova rodina a hneď na tú trať VÚC prispeje. ?
Reply on: inTony #46241:
Som turista, tak zas asi ze nebude pre mna tura Koliba - Kamzik. 😉 Inak AK UZ doprava hore (uznavam, ze pre lyziarov v zime by to bolo dobre), tak teraz po rekonstrukcii tej asfaltky tam potiahnut 203 az po tu odbocku k vezi a na to parkovisko ! Kua, sak to nemoze byt problem, to je maximalne 1 kilometer, uz nech mi nevravia, ze ani na 1 kilometer nemaju prachy !!!! A to by sa na 1000% vyuzivalo ! Toto by bolo riesenie.
ešte raz sorry nejak som sa pomýlil pri odhadovaní počtu autobusov ktoré by sa dali kúpiť za 150 mil. Sk..
Takže správne by to bolo takých 10 až 15 busov..No ale aj to by bolo vždy lepšie ako nič ?
Práve som čítal na SME.SK že Ba magistrát predal pd cenu pozemky pod budúcim River-parkom..Získa za to cca.260 miliónov(sorry ak som sa o nejakých tých 10 miliónov pomýlil,ale nechce sa mi znova pozerať koľko to presne bolo..)....No a to je dosť málo...(cena za meter štvorcový 8800-10 400 Sk, normálna trhová cena by bola cca 30 000 Sk..
No ale čo ma fakt vytáča, že z tých 260 miliónov si nechá J&T 150 mil. na vytvorenie nábrežnej promenády...Taká otázka...Načo to vytvorenie promenády platí magistrát z vlastného keď to bude zastavané takmer až po nábrežie??? Ten kúsok medzi obchodmi/hotelom a brehom Dunaja snáď nemá stáť 150 miliónov!!!
Nemohli za to kúpiť radšej 100 nových busov?????
Alebo nech tie busy kúpia aspoň z tých ďalších 100 mil. čo im zostane... Alebo je toto vec na ktorú nikto nemyslí?
Zhrnutie: pri cestovaní autobusom ku "krásnej" dunajskej promenáde sa tento rozpadne a cestujúci skončí tak najskôr na Antolskej alebo Kramároch ?
Ale kaď tak nad tým rozmýšľam, možno by bola linka trochu aj konkurenciou pre lanovku... ale aj tak by sa tam zišiel autobus.
Reply on: KLF #46236:
dúfam že nenazývaš túrou tú 30 minútovú cestu z Koliby na Kamzík a koniec...?
Reply on: KLF #46236:
Ja som už dávnejšie hovoril, že by sa tam hodila nejaká linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Čo ja viem, tak do turistických stredísk väčšinou chodia nejaké tie spoje. Linka by určite bola dobre využívaná v zime, lebo nieje až taká sranda trepať sa tam s lyžami, sánkami... A v lete ak sa niekto nazýva turistom, ozajstné túry sa začínajú až na Kamzíku.
Reply on: S499.1023 #46235:
Tak ja si tiež myslím, že by sa tam nejaká doprava hodila, ale nemyslím si, že forma X43 by bola dobrá ako začiatok.. 🙂
Reply on: LUK #46237:
To som nestihol, ale ešte koncom augusta asi využijem znovu tú akciu. Okrem BB som nebol ani v KE.
Andy: a v tej BB si nebol?
Mne ako turistovi by ani nenapadlo na konecnej 203 prestupit na nejaky bus a vystupit hore pri bufacoch. Ked som turista, tak si to snad vyslapem, nie ? Isteze PRAVO na to maju turisti, ale nie moralne !
Mozno toto tym chcel Andy povedat.
Reply on: Andy #46232:
Pokiaľ by linka bola nadmerne využívaná, nevidím dôvod nezaviesť ju natrvalo. Keď sa tam môžu potĺkať stovky IGK, jeden z dvoch nových úžasných minibusov by tam rozhodne neuškodil.
Či som niečo nepochopil a MHD sa neprevádzkuje z dôvodu prevedenia vykonania uspokojenia potrieb substrátu ? ?
Reply on: S499.1023 #46230:
No posledný týždeň som vlakom cestoval viac ako spolu za posledných niekoľko rokov.. 🙂
Reply on: S499.1023 #46231:
Asi mi zle spravilo týždenné zneužívanie bezplatného cestovania Juniorom na ZSSK... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.