Ak už o tomto viete tak pardon
ratislavská hromadná doprava nemení od 1. júla svoje linky. Rozhodli o tom dnes poslanci mestského zastupiteľstva.
Návrh mal podľa námestníka primátora Karola Koladu zrýchliť a zefektívniť hromadnú dopravu z Petržalky cez mosty. Proti návrhu sa postavil starosta mestskej časti Petržalka Vladimír Bajan, ktorý kritizoval zrušenie a zredukovanie viacerých petržalských liniek, pretože by podľa neho Petržalčanom skomplikovali prepravu.
Pripomienky vyjadrili aj viacerí poslanci z iných mestských častí. K protestu sa pridalo tiež občianske združenie Lúky. Plánované zmeny v doprave sa týkali aj sprevádzkovania piateho mostu cez Dunaj. Keďže sa návrh neprijal, nebude cez most Apollo premávať MHD, povedal pre TASR Kolada. Presmerovanie niektorej z terajších liniek by totiž podľa neho narušilo celý systém dopravy v meste.
Okrem rušenia liniek malo byť najväčšou zmenou zhustenie intervalov na tri minúty a zvýšenie počtu zástavok na znamenie. Návrh rátal s vytvorením doplnkových a lokálnych liniek, ktoré by tvorili pripojenie k nosným. Rátalo sa s vytvorením prestupných uzlov, so zrušením 8 autobusových liniek z Petržalky a niektorých električiek. Z ušetrených peňazí mal Dopravný podnik riešiť situáciu liniek v Devínskej Novej Vsi.
http://spravy.atlas.sk/z_domova/234389/
ratislavská hromadná doprava nemení od 1. júla svoje linky. Rozhodli o tom dnes poslanci mestského zastupiteľstva.
Návrh mal podľa námestníka primátora Karola Koladu zrýchliť a zefektívniť hromadnú dopravu z Petržalky cez mosty. Proti návrhu sa postavil starosta mestskej časti Petržalka Vladimír Bajan, ktorý kritizoval zrušenie a zredukovanie viacerých petržalských liniek, pretože by podľa neho Petržalčanom skomplikovali prepravu.
Pripomienky vyjadrili aj viacerí poslanci z iných mestských častí. K protestu sa pridalo tiež občianske združenie Lúky. Plánované zmeny v doprave sa týkali aj sprevádzkovania piateho mostu cez Dunaj. Keďže sa návrh neprijal, nebude cez most Apollo premávať MHD, povedal pre TASR Kolada. Presmerovanie niektorej z terajších liniek by totiž podľa neho narušilo celý systém dopravy v meste.
Okrem rušenia liniek malo byť najväčšou zmenou zhustenie intervalov na tri minúty a zvýšenie počtu zástavok na znamenie. Návrh rátal s vytvorením doplnkových a lokálnych liniek, ktoré by tvorili pripojenie k nosným. Rátalo sa s vytvorením prestupných uzlov, so zrušením 8 autobusových liniek z Petržalky a niektorých električiek. Z ušetrených peňazí mal Dopravný podnik riešiť situáciu liniek v Devínskej Novej Vsi.
http://spravy.atlas.sk/z_domova/234389/
trepko