Reply on: milannco #45859:
no jasne. Len je to tak trochu opat nepochopitelne. Opat sa nevyuzivaju komunikacie, ktore by sa mohli vyuzivat. Paci sa mi, ze zavedu viac liniek namiesto zavedenych. Ak ma pamat neklame, s precislovanim pred niekolkymi rokmi sa mnoho liniek zrusilo, zlucilo a podobne. Dnes, ked to uz ako tak vyzeralo sa vraciame k ich pravdepodobne neefektivnemu deleniu. Raz ste hore a raz dole. Ved na kazdeho vykonneho pracovnika DPB pripada jeden administrativny. A aj takym treba dat pracu. No nie ?
Papyr
Trolejbus by na tuto nefrekventovanu cestu nepotreboval dvojstope vedenie, stacilo by jednostope. To je o dost lacnejsie (skoro az skutocne o tu polovicu), ako dvojstope.
Mesto by mohlo zacalovat trolejbusovu stopu prave s poukazom na ekologiu. A dole, kde je vjazd na tu cestu, by mohli nainstalovat natvrdo zavoru, ktora by bola otvoritelna bud kartou, ktorou by boli vybavene opravnene vozidla (napr. auta Lesov SR ci komu to patri) a jednak by bola otvoritelna prejdenim kontaktu na troleji - cize pred trolejbusom by sa otvarala sama, pred obycajnymi autami nie