Reply on: S499.1023 #45795:
Tak asi takto - Chceš zrýchliť prepravu, tak elinam z dáš večnú zelenú. Prečo by na letisko nemohla ísť elina z hlavnej stanice. Trnavske na jednokoľajku Bajkalska , Tomasikova star. Ykea trnavka, tesko odbočka zlate piesky letisko trnavka Avion Ružinov a späť trnavské mýto. Bude to uspornejšie a nemusiš posielať do prehustenej premávky 61. železničná nákladná kolaj ktorá vedie od letiska smer zlate piesky sa obnoví a napoji na pôvodnu trasu elin. Z letiska potiahneš ďalšiu koľaj z druhej strany trnávky a maš prepojenie Ružinov takže nulty okruh na 1 trať na 1 spoj bez prestupov k tejto lokalite. Elina z petržalky X po trase Vajnorská však pokračuje až do Techn. parku ...
?
tam už nebude problém prejsť cez železnicu vajnory. nemusíš hneď všade meniť trafá a len pridáš jednu koľaj naviac ... a môžeš obsluhovať i regiony, Všetko si to nejak tu iba komplikujú a peniaze len zasa nikde. Ako to bude na Trnavskej Račku a na ostatných križovatkách keď sa nám o pár rokov rozrastie Blava o niekolko Km a obyvateľov máme zasa naviac?. Le mi nepovedz, že zasa blabocam vševedko. Tá koľajova dopravá značné výhody má a nech už si kde kto tu tvrdí čo chce,vratane DPB...Ja preferujem, že je potrebné dať čo najskôr do prevádzky blavacky koľajovy nosný systém ...Aj prikl s napojením od dvojkolajnej trate na obojosmernu jednokolajku od centralneho trhoviska Zimny stadion ST ar., Bajkalska , trnavka napojenie zlate piesky Vajnory zel.st a späť atď.Nemusi to chodiť tak často ale može obslužiť aj okruh Trnavka Letisko zlate piesky letisko ružinov a pod. Ta jednokolajka pre rozbehnutie regio nosného systému
inTony