Hm, fakt sú úžasne využívané. Normálne tvoria v mestách s normálnym rozchodom väčšinu vozového parku ?. A o dôvodoch projektovania čohosi v socializme máš fakt presné predstavy.
NEMÁ väčšiu kapacitu, má MENŠIU kapacitu. Nemáš JEDINÝ inteligentný dôvod k tomu, aby tu boli KT8, tak sa uchyľuješ k obviňovaniu racionálne uvažujúcich z osočovania.
Ked máš blbu naladu alebo trpiš dakym komplexom, radšej nediskutuj, lebo momentalne stracas nad sebou kontrolu a iba tu diskutujucich osočuješ. Daj si odpočinok, zjavne ti to nejde.
Ku KT8 iba tolko, že keby boli dvojičky take super, nikto by sa nezamýšlal nad projektovaním a výrobou takýchto vozov. A určite, keby boli vozy KT8 take zlé, by neboli take využívané. A nie je to tak trochu alibizmus z tvojej strany ? Ak by tu bol rozchod taký, ako v ostatku bývalej ČSSR, určite by tu mali hojne zastupenie, a mam taký pocit, že by si na tak nenadaval.
Kam ? Elinu č.2 by som zrušil, ked už sa tu snažíme robit čo najviac prestupov. A medzi Zlatými pieskami a ŽST nové mesto by premavala linka, ktorá by chodila solo. Tá by mohla v kupacej sezone vypomahat eline č. 4. Mimo sezony by chodila na Zlaté iba elina č.4 v solidnych intervaloch, a možno by aj bola kapacitne využitá aj mimo sezony a nevozila by vzduch.
Tie lepšie intervali eline č.4 a novú linku by som pokryl tým, že by sa zrušila L2.
Čo to trepeš, ty xxxxx? Však teraz je ešte pred obmedzením, takže si tam mal dve linky v štanderdnom intervale. Tvoj imbecilný príspevok je dôkazom toho, že na ZP netreba ŽIADNU MHD.
V Bratislave nejazdí električka KT8 preto, lebo mestská doprava neslúži k uspokojovaniu šotoušov ale k preprave cestujúcich. Súprava 2*T3 splní presne ten istý účel ako KT8 a je flexibilnejšia.
Električka KT4 žiadny podvozok pod kĺbom nemá, takže nemá ANI TROCHU podobné kĺby ako KT8, je dlhá necelých 20 metrov a široká 2,2 m. NAČO by nám také električky boli?
skoro je skoro. Chcem len povedat, že ak sa nevyužiju mimo kupacej sezony 2-voznove supravy, tak aspon solo mimo sezonu. Je lepšie, ak mi dojde raz za 10 min. solo ako raz za 20 min dvojička. Inak bavíme sa o využití KAPACITY
Chcel by som sa opýtat niekoho, prečo v BA nejazdí električka typu KT8. Viem, že mi napíšete, že kôli podvozkom v kĺbe, ale predsa neexistuje riešenie pre 1000 mm rozchod? Električky typu KT4SU sa mi zdá, že pre 1000 mm sú, a oni majú dost podobné klby. Neviete niečo niekto o tom ? Prípadne, prečo tu nemame voz typu KT4SU ?
S499.1023