Reply on: si #45522:
K tomu trabantu:
A vdaka dvojtaktnemu pracovnemu cyklu ma motor aj nizku ucinnost a ked je rozhaseny, tak zere aj 8 litorv, ak nie viac. Vyhodou je ultra jednoducha kontrukcia, totiz oproti stvortaktu ma dvojtakt iba stvrtinu pohyblivych casti. A co ekologia? Ta ta netrapi?
Inac trabanta sme mali, je to vyborne vozitko, len keby to malo iny motor.
si
V sucasnosti s kombinaciou liniek 201/202 + 97 uviaznem v tom extremnom pripade na neprejazdnej vrakunskej (rano), slovnafte (rano) a pristavnom moste (popoludni), v pripade pouzitia auta (trasa cez vrakunsku, gagarinovu, dialnicu, pristavny most, dolnozemsku a kutlikovu) uviaznem na neprejazdnej vrakunskej (rano) a pristavnom moste (popoludni).
Tebou navrhovana kombinacia 202 + 68 okrem toho ze nemam prestup na hrane tak uviaznem na neprejazdnej vrakunskej a obcas obtiazne prejazdnej krizovatke gagarinova - tomasikova ku ktorej sa s vysokou pravdepodobnostou prida zhorsena prejazdnost krizovatky mlynske nivy - kosicka; v pripade 78 + 95 je to obdoba sucasnej 78, t.j.: ruzinovska - tomasikova (rano), trnavska (popoludni), trnavske myto, dostojevskeho rad + safarikovo nam. (popoludni); Okrem toho v IGK si budem sediet pekne v pohodli sam, pri prestupe mam malu pravdepodobnost ze sa mi ujde volne miesto na sedenie (v bodoch kde prestupujem teraz to je este vcelku pravdepodobne)
PS: planujem kupit trabant, su lacne a maju vcelku nizku spotrebu (maly, 600ccm motor a lahke vozidlo