Reply on: d3k0 #45517:
No ak by išla 76 cez Gagarinovu, tak by to bolo celkom dobré. Len v návrhu to nie je.
Prave preto to chcu stavat, ze to ma byt nosny system.
Inak, neviem, akymi cestami sa autom vyhybas zapcham, lebo mne to nejako nejde
Rad sa priucim nejakym trikom 
)
si
V sucasnosti s kombinaciou liniek 201/202 + 97 uviaznem v tom extremnom pripade na neprejazdnej vrakunskej (rano), slovnafte (rano) a pristavnom moste (popoludni), v pripade pouzitia auta (trasa cez vrakunsku, gagarinovu, dialnicu, pristavny most, dolnozemsku a kutlikovu) uviaznem na neprejazdnej vrakunskej (rano) a pristavnom moste (popoludni).
Tebou navrhovana kombinacia 202 + 68 okrem toho ze nemam prestup na hrane tak uviaznem na neprejazdnej vrakunskej a obcas obtiazne prejazdnej krizovatke gagarinova - tomasikova ku ktorej sa s vysokou pravdepodobnostou prida zhorsena prejazdnost krizovatky mlynske nivy - kosicka; v pripade 78 + 95 je to obdoba sucasnej 78, t.j.: ruzinovska - tomasikova (rano), trnavska (popoludni), trnavske myto, dostojevskeho rad + safarikovo nam. (popoludni); Okrem toho v IGK si budem sediet pekne v pohodli sam, pri prestupe mam malu pravdepodobnost ze sa mi ujde volne miesto na sedenie (v bodoch kde prestupujem teraz to je este vcelku pravdepodobne)
PS: planujem kupit trabant, su lacne a maju vcelku nizku spotrebu (maly, 600ccm motor a lahke vozidlo