Reply on: 81-71 #45131:
Ja by som si dovolil diskusiu zahájiť protiotázkou - vieš o tých električkách niečo aj po technickej stránke alebo je to len zoznam linkov, čo si z internetu vyťahal? Lebo ak tu chceš tvrdiť, že KT8, napríklad, je kapacitnejšia, než 2 * T3, tak nemáme veľmi o čom diskutovať. Lebo KT8 má síce o chlp väčšiu využiteľnú podlahovú plochu v kĺboch, na druhej strane je toto viac než kompenzované dverami na oboch stranách vozidla a sedením 2+2 takmer po celej dĺžke vozidla.A nedávaj láskavo rovnítko medzi novšie=lepšia a miesto kritéria "horší/lepší" používaj nejaké konkrétne vlastnosti, ktoré budeš porovnávať.
fobust
Kolko? 1450? K tomu si ako dosiel? Vsak potom aj tebou ospevovane metro v Prahe je uzkorozchodne. ? No, o kapacitnosti by som pomlcal, totiz ma to iba 32 metrov, cize ako KT8, kapacitnejsie to nebude. Navyse, na rovnaku dlzku vozidla to ma o dve napravy menej + pevne podovozky, to bude riadne nicit kolaje a najma obluky. Keby to bolo aspon 100 percentne NP, ale takto? To radsej Wanu, ako S499.1023 napisal. Alebo nieco na tomto principe, ale plne nizkopodlazne. Napriklad Cityrunner alebo Combino, aj ked tym druhym som si nie celkom isty. ?