Doktor> Šroty sú všetky vozy na báze T6 a KT8 hlavne z hľadiska elektrického. Mejú bezkonkurenčnú poruchovosť slaboprúdových blokov. Tam, kde by som čakal aspoň aký taký stupeň integrácie je najväčšia vymoženosť Teslácky operák MAA741. Ja som si to tiež nemyslel, ale prax v dielni ma dosť sklamala. Tamojší zamestnanci všetky muchy samozrejme poznajú a vedia im predchádzať, svoj názor však ako elektrotechnik nezmením - T6A5 je z elektrického hľadiska prežitok z rokov 70-tych.
Bon-Cu
Ale je fakt ze I280 maju byt uz davno fuc...
Darro - #4440 - no, konkurencia...sice mas pravdu, ale SOR nemoze konkurovat napr. Solarisu...aspon v BA nie...SORy sa vyuzivaju malokapacitne, Sol. sa planuju 15m... A teda v malokapacitnych myslim ze SOR u nae nema konkurenciu...Ide skor o tu triedu "klasickych" a klbatych busov...Tam si skutocne konkuruje Kar., TAM a Ik. Ale ja by som bol hrooozne rad keby tam bol aj SLOVbus :)))