Posunutie zastávky zvykne nastať buď v situácii, keď vodič napríklad neotvorí dvere na zastávke, to sa však obvykle buď samo napraví podľa ďalších zastávok alebo si to všimne vodič (zvykne mu to tam pípať) a naťuká správnu zastávku, no niekedy to môže byť technická závada pravdepodobne zariadenia, ktoré nepresne meria prejdenú vzdialenosť. Ak sa to v tom vozidle stáva pravidelne, zrejme to bude kvôli tomu. A v DPB to chodí tak, že buď vodič porcuhu neoznámi, lebo sa bojí, aby nemusel mať svoje vozidlo odstavené a niečo by mu v ňom urobili, alebo keď napíše, tak sa na opravy zvyknú v dielňach vykašľať.
Je normalne aby pravidelne nepresne hlasil zastávky trolejbus #6611 ? Je to chyba vodiča pri začínaní trasy alebo služby alebo je to porucha prístroju od BUSE ? ĎAKUJEM
Ja by som navrhoval skôr trestný čin "sabotáže či znehodnocovania verejnej služby", pod ktorý by sa okrem bratislavského trolejového vedenia dala zahrnúť aj úmyselná neliberalizácia telekomunikačného trhu a podobne...
Mohli by spisat dodatok k zakonu kde by klasifikovali skutkovu podstatu trestneho cinu umyselneho spomalovania dopravy neudrzbou pripadne pouzitim alebo nevymenenim starych armatur trolejoveho vedenia. A mal by to byt trestny cin, nie iba priestupok.
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.
V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy