Kua ja nechcem koselu. Ja kosele nenosim.
Ja chcem tricko.
Ja chcem tricko.
Ja chcem tricko.
Inac tieto dve mali pri rovnakych otackach rovnaky zvuk, len ta SM-kova ho mala ostrejsi, silnejsi, a bol len jeden, nie 2 


a tu \"zmensenu\" menejhuciacu Rabu (ako na prvych ik435, alebo ik280 \'94 (KE), alebo 15TrM - ono so tu 3 rozne odrody Raby) som este na Karose nevidel
Aj tak, najgenialnejsiu Rabu maju (teda mali, uz aj oni tam zacali montovat inu napravu) licencne Ikarusy (neskor IkarBusy) v Juhoslavii - tie sukolia v naboji zladene tak, ze to vydava 2 frekvencie (ako vsetky ostatne Raby), pricom ale druha je 1.5-nasobok prvej, takze to sice huci ako Raba, ale aj hudobne pocujucemu uchu to lahodi (cista kvinta) 
A inak, 2511 dostala pri GO uplne poslednu verziu \"huciacej\" Raby, ktora ma trosku vyssie posunutu tu druhu, vyssiu frekvenciu, tak ako prve Ik435 (len tie su tichsie), ak to vies pocut, odvez sa nim 
Potom neskor (prva polovica 90-tych rokov) si pamatam vozy 3115, 3136, 2135 a 2139, ktore mali tiez medzimestsky, (3136 mozno aj dialkovy) diferak...to bola jazda...aj ked zazil som pakov, ktori to nerozoznali, a pohynali sa s 3136 aj do kopca na 2-ke...chudak voz...a bohuzial vdaka absencii majitelov ten voz chodil z ruky do ruky a velmi skoro odisiel do vecnych lovist... Tie z 2. kolony si pamatam z neskorsich dob, a tiez 3143 dostala po generalke medzimestsky diferak
ex3025 ho vyfasovala v SADke, ale po case sa rozpadol, tak dostala obycajny (raz som sa nim tak viezol, a pocul som od diferaku divne a prilis hlasne zvuky, ktore som okomentoval, ze \"tento diferak v tom voze uz dlho zit nebude\" a presne tak aj bolo...skoda...) 
kondy
dobre nie je viem len ze najprv do prvych Karos typu este 7XX boli davane navonok vyzerajuce ako ŠMkach mali taky hrubší zvuk a naboj trcal mierne nad uroven disku, potom tie bezne huciace ktore maju naboj tesne pod urovnou disku,potom tie nehlucne modernejsie co ma ich dnes vacsina a potom detvy. A este na prvych ikaroch 280 bolo zase nieco uplne ine a niektorych novsich 15Trm je ta s polovičnym nabojom. Ale minule som išiel nejakym starsim 14Tr co nema este to dobre kurenie a sedadla klasicke kozenkove s trupkovymi uchytmi kde sa mi dobre sedi nie ako tie potom kde sa stale zošmykujem - a potom tie plastove su ok, a tam to malo zvuk uplne odlišny od beznej raby taky ten hrubší ako tie uplne najstaršie ale vzhlad ako tie bezne asi nejaky hybrid ale nebudem ani tolko vypisovat Caf