Reply on: yale #43452:
Ja som sa tam s Koladom pobavil minulý rok asi trištvrte hodinu, bol to skôr taký neformálny rozhovor. Nemyslel som to ani tak, že by si ho mal presviedčať o vhodnosti iného riešenia, ako navrhuje mesto, ale skôr sa popýtať na otázky a pripomienky, ktoré kladieš v tejto diskusii, napr.:- plán výstavby po dokončení prvej fázy, etapizácia, roky
- ďalší rozvoj siete
- technické parametre trate do Petržalky, t. j. bude ju možné použiť aj pre ťažšie a dlhšie súpravy, za akých podmienok, ako to bude s prípadnou prestavbou na rozchod 1435 mm
- ...
Mimochodom, môžeme ľutovať, že sa nezrealizovala jedna navrhovaná alternatíva NS s prechodom Dunaja po moste Košická, o pár mesiacov sme už mohli mať funkčný koľajový prechod Dunaja ...
yale
Inak, podla terminov EIA odhadujem ze cely petrzalsky projekt uz nabral cca. rocne oneskorenie oproti povodne avizovanym terminom, takze do najblizsich volieb nemusia stihnut ani slavnostny vykop... Stale si myslim ze by bolo vyrazne lepsie mat v roku 2012 hotovy prvy usek trate v definitivnom vedeni a technologii, ako v roku 2010 provizorium.