Pxxxxx, vieš, ako by horeli trakčáky, keby sme vykonali mnou popísanú úpravu. Keby si to urobil pri rozjazde, keď ešte neshuntuje, mohla by ísť taká kachna expresne do šrotu. To by bolo pre ľudí, ktorý by to vedeli používať, nie pre KRABUSTOV! Kvôli bezpečnosti by bolo toto tlačítko opatrené nálepkov "ZAPÍNAŤ LEN NAD 60KM/H"
Turbo
ako uz TeBeCe baznacil, nemame moc voznov, s ktroch by sme mohli vyberat. Dalsi dovod, preco 8435 z roku 1965 este existuje je ten, ze ma upravenu vyzbroj na tlacenie pluhu. V nasich dielnach jej zabudovali novinku! Nie tyristorovu vyzbroj, ale dokazali prepojit motory tak, aby neboli trvale serioparalelne, ale daju sa zapojit aj do serie. Tym sa znizi maximalna rychlost voza pri zvyseni trakcnej sily (alebu ju to nezvysi??? - neviem). Pri nasich dielnach sa divim, ako vobec toto dokazali. Dozvedel som sa ale, ze to naposledy robilu kulehy pri brzdeni, tak s tym isli ako s klasickou zrychlovacovou T3. Ak sa najdu peniaze, tak sa ten voz asi opravi, ak nie, pojde na nahradne diely.