To je úplne jedno, to by sa zapínalo až po oboch shuntoch. Súčasne s tým by sa tie shunty vypli a potom by sa znovu postupne zapínali. Vmax = 250 km/h
2 krat by nestacilo...
jazdil este teraz niekedy aj 3176 (teraz plynak)?? nevies z coho su 3010 a (ak su) 3008, 3009??
nie, to bola 3165-ka, a seriozne vyzerala na vyradenie ked sa tak smutne ponevierala po vozovni, a o to vacsie bolo moje prekvapenie, ked som ho uz par dni na to videl znovu jazdit ;)) ale potom mi doslo, ze teraz si nemozu dovolit len tak vyhodit voz, lebo by nemali s cim jazdit ;)) Jazdia totiz aj vozy v daleko horsom stave, a je ich bohuzial dost, ale zjavne nie su ani prachy, ani clovekohodiny, aby ich dali dokopy, takze plataju a plataju..
si
78ky z dolnych honov - no dnes vynimocne som zazil, ze nesiel spoj o 7:40 z cilizskej, takze som sa odviezol 67kou a potom elektrickou (a v ruzinove som stretol chciply serbel zo 78ky), ale ked je problem na trase, tak vseobecne moze byt problem s presnostou odchodov spojov z dolnych honov, pretoze odkedy experimentovali so skratenim 78ky, tak ponechali hlavny odpocinkovy cas vodicom na holicskej (kde sa kvoli tomu potom nemoze otacat 96ka a tak s nou robia psie kusy okolo bloku a vynechavaju zastavku smolenicka pricom obratisko cilizska ziva prazdnotou, nehovoriac o vybaveni tychto obratisk - unimobunka na holicskej verzus murovana budova majuca aj socialky na cilizskej), takze ked spoj smerom na dolne hony meska, potom vodic aj ked nemeska vela, sa na cilizskej rovno otoci a ide nazad.. a ked je blbe pocasie, tak nazad ide uz zarucene neskoro !