Reply on: Beus #41918:
no, dobre, netvrdim, ze je to dokonale, ale zas je to lepsie, ako co tam bolo (aj ked to malo svoju hostoriu a atmosferu ;o) ), ale nie je to take zle. a v zime uz to tusim ani tak nestoji hocikde lebo mrzne...ci sa mylim. a to ma stve, ze u nas sa flakaju take veci ako zmeny v hlaseni a pod. to je typicke pre nas narod - provizoria, odflaknutia a pod... ? snad sa to skoro naucime, ze praca je aj sluzba inym a ze sa to casom aj vrati ?
yale
Predovšetkým si pozri, čo vlastne tvrdím. A to, že MHD potrebuje zásadnú zmenu. A že petržalský projekt ňou nie je, pretože namiesto toho, aby začal riešiť problém dopravy v centre, iba do starého systému pripojí v problematickom bode ďalšiu radiálu a potom "nech sa deje, čo sa má diať". Plus, absencia ďalších etáp rozvoja systému - za ďalšiu etapu nepovažujem úvahu typu "keď budú peniaze, zbúrame štvrtinu toho, čo sme postavili a povedieme trasu inam".
Riešenie dopravy v trase A by som naozaj nechal až na neskôr, a určite je zaujímavejší segment A v úseku Filiálka - AS Mlynské Nivy - centrum, ako trasovanie v radiálach. Rýchla karloveská trasa nadobudne význam vo chvíli, keď sa rozbehne masovejšia výstavba na konci Dúbravky - Devínska brána a pod. Ale keďže nebude, tak nové obyvateľstvo asi nemá čo riešiť - autá smer tunel Sitina...
Na druhej strane tiež by som netvrdil, že karloveská radiála je práve ideálnou "električkovou rýchlodráhou", pretože momentálne to nie je nosná, ale skôr obslužná trasa s hustými zastávkami, častými prechodmi automobilov cez trať atď atď. Dúbravčania ktorých poznám príliš neskáču nadšením, že sa do centra dostanú za kvalitnú polhodinku... Kedysi chodili ako doplnok v špičkách expresné autobusy, tie boli zrušené...