d3k0, ale si to dostal. Inak, obľúbený "argument", keď nadávam pri MHD na niečo, hoci to aj dotyčný človek robí zadarmo, je otázka, či sa vôbec vozí MHD ?
Trochu skromnosti by nezaskodilo. Pripomienka sama je OK, ale ten ton si si fakt mohla odpustit. Vsetky informacie na tejto stranke su dielom dobrovolnikov, ktori za to nedostali ani korunu a nad programovanim toho vyhladavaca aj nad ziskavanim dat stravili mnoho hodin bezplatnej prace. Ked si si nevsimla, tato stranka nijako nesuvisi s Dopravnym podnikom Bratislava, ktory nic take, ako tlac CP v niekolkych formatoch, na svojich strankach neponuka. Takze nabuduce pripomienkuj bez blbych poznamok.
Rada by som sa opýtala tvorcov programu Cestovného poriadku, či robia zmeny v programe pre dlhú chvíľu alebo pre ľudí. Vytlačili ste si cestovný poriadok v "úspornom formáte do peňaženky" po tom, čo ste ho zmenili? Ak nie, urobte tak teraz a vytlačte si napr. CP pre trolejbus č. 203. Pokiaľ formát "do peňaženky" doteraz mal veľkosť 6x5 cm (čo bolo SUPER!!), teraz už meria 17x7,7 cm ("ÚSPORNÝ" formát)!! Myslíte, že ak vzrastie minimálna mzda, tak si idú ľudia kúpiť okamžite väčšie peňaženky? Alebo je tento "úsporný formát" taký preto, aby sme si na ploche 15x3,3 cm mohli prečítať veľmi dôležité upozornenie, že tieto údaje budú vylepené aj na zastávkach MHD? Chodí vôbec Váš programátor (a nielen on!) mestskou hromadnou dopravou? Super, zasa raz niečo "pre ľudí".
Veselého Mikuláša, Daniela.
Bigmac, TeHaCe: tak o diere krabustej len tolko, podla d1 dole tunelom 40 km/h a hore 50 km/h. Hlavny dibust dnesneho dna ma za to z***aval pravidelne, lebo takmer nikdy som to tam nedodrziaval.
Zaujímavé zistenia:
Zastávka Novohradská v smere k Rajskej ostáva zatiaľ v pôvodnej polohe, až do spustenia križovatky pri novom biznis centre.
Zastávka Košická v smere na Dolné Hony bola premenovaná na Novohradskú, a to dokonca po tom, čo bola presunutá ešte bližšie ku Košickej, než bola pôvodne.
Zastávky Páričkova(ex. 205 a 207) a Marianum(ex. 207) v smere k Mlynským Nivám sa zlúčili do jednej s polohou medzi nimi a tá sa volá Páričkova. Stoja tam obe linky.
TeHaCe: nespravne v oboch pripadoch. Vmax elektriciek v sieti DPB je 50km/h. Tunel nema ziadne, aj ked pravdupovediac keby to odomna zalezalo, tak tu krabustiu dieru trabustom zavrem pre akukolvek prevadzku vratane lopaty, krompaca, furika a lietajucich metiel. Jedinu mechanizaciu, co by som tam pustil by bol sam trabalik a aj to len ryt holym rypakom! Mozno by prisiel na nejake konstruktivne riesenie ako dalej!
Po starej Pseudokummlerke aj s trolejbusom s lešenárskymi rúrkami:-P.
Ten súdruh, čo sa ako tretie skupenstvo vody menuje, asi do smrti nebude schopný pochopiť, že používanie elektrických krížov (mechanických výhradne v zjazdových výhybkách) okrem zvýšenia rýchlosti na úroveň, nediskriminujúcu trolejbusy voči autobusom, prináša aj menšie opotrebovanie uhlíkov, krídelok a súčastí trolejových armatúr.
? ? ? ? prosím vas bol by som vdacny tomu ,tym ktorí/ý by mi rychlo odpísal/i na niekolko otázok: jazdia ešte v ba nejaké električky s "televízorom?"pretáčacím transparentom?,prečo tu nejazdia trojsúpravy? a či sa dpb nechystá kupiť ,požičať nejaké elektičky.trolejbusy autobusy? jazdia ešte najake t6a5 s pantografom takym aky je na t3?, akou najväčšou rychlostou možu jazdiť elektricky v ba?v tuneli?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Unspecified