Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
I280 vs Karosa x41

Neda mi aby som sa nepridal.
V BB jazdia aj I280 aj B741 aj B941.
Co viem od vodicov, z Ikarusov si robia
srandu, ze ich netreba strasit
kopcom, lebo zdochnu. A ked sa na Panskom dieli
(kopec nad BB) objavi sneh,
uz im klzu kolesa.

Fakt je, ze vsetky klbove linky
v BB maju v ceste kopec a I280, s dobrym
motorom sa trapia na trojke. Tie pred vyradenim
su rady, ze idu.

K900 a K700 je nieco ako Favorit a felicia.
Podla mna, tam nebol potrebny taky skok
ako pri Ikaruse. Az na tu vydrz I280,
koncepcia uz bola zastarana, vratane motora.
Preto skok na 400.

Ani mne sa nepaci kombinacia LIAZ/3-stupnova
automatika. Do toho isteho kopca to taha len
na jednotke, lebo dvojku na 1000 otacok
(kto to tak nastavil ???)
nemoze udrzat. B932 s tym istym motorom,
plne obsadena si to sinie na trojke a zrychluje.

Skutocny prechod bude az pripravovanym radom
950/960 s motormi Iveco, co tu uz bolo
spominane.

Turbo, nebud az taky zaujaty !
vysvetli mi to na chat-e!
a co z dnesnej zapchy vyplyva?! nie ze treba rusit trolejbusy a nahradit ich autobusmi, ktorym sa droty pokazit nemozu. treba viac trolejbusovych trati, aby bola siet ani nie rozsiahlejsia a hustejsia. ved ked sa napr. odpali krizovatka na prievozskej ako dnes, cele dolne hony si mozu piskat. chcelo by to trat po tomasikovej a mozno aj po drienovej a bajkalskej na trnavsku.
A este som videl aj 2825. Myslim ze som dokonca videl x207ku...
Inac na tych x202 som videl: 1306, 1312, 2011, 2014, 3183 (myslim), a plno dalsich...
Najviac sa i pacilo, ked prisli na tu mileticku opravari , tak sa zacali nenapadne rehotat, ze je to zaujimave... Inac to vedenie bolo vselijako poprepletane....
chudacik 4403
Ja viem iba tolko ze vcera som bol s Andym a Spectre u Vingiho a ten sa cudoval ze ako to chceme stihnut. Uvazuje sa o suprave 7917+18 a o vylepeni plagatikov, ktore su uz vyrobene. Skoro.
Zrebec: Spravcom informacii na klub.imhd.sk je doubleM, ten vsak vraj vyrocie neorganizuje. Ak ta to potesi, nic konkretne neviem ani ja. Ked to vsak niekto z nas bude vediet, urcite to tam napise.

Eda: 🙂

Inak, kto chce dnes vidiet linku 60, nech si pocka na vozickarsky bus 1700, vodic sa zrejme sekol v kode a namieto vozicku ma na trasparente 60ku.
isiel som okolo mileticky asi o 9:30, v smere z prievozu tam stalo 19 trolejbusov - nadherny pohlad:-) ako X202 som videl nejaku dlhu karosu, cislo neviem.
potom som isiel 86 z nevadzovej, nastupil tam revizor, skontroloval ma a potom veselo kontroloval ludi cele 4 zastavky az po mraziarensku. v buse ale boli sami poctivi cestujuci, nikoho neprichytil ...
od dnes do konca roku by mala premavat linka do danubie (carrefour) po trase danubia - luky 5 - jasovska - lucanka - znievska - technopol - hrobakova - nam. hraniciarov - rusovska - sevcenkova - danubia. na nam. hraniciarov je vylepeny cestovny poriadok, bus chodi pred obedom a poobede asi 10-20 krat (cez vikend castejsie). kto dopravu zabezpecuje som nestihol rozlustit lebo mi siel bus, ale logo na poriadku ma.
d3ko, len sa moc nerozdrapuj len preto, ze je to tvoja stranka.
Premavka bola obnova cca o 11tej, dojazdili zalozaky, trolejbusy sa rozbehli.. Takze cela vyluka trvala asi 2 a pol hodiny... Sa mi cez velku prestavku podarilo odfotit nejake b741 a ik435 a ked som siel do skoly tak aj to vedenie este cerstvo strhnute...
Beus : Keby tym K aspon spravili generalku... Vcera som ich videl... Tieto vozy vybrali asi preto, aby neboli vidiet tie prehrdzavele bocnice... 1632 mala vzadu nanitovane este nenastriekane plechy - neboli ani v zakladnom natere... Inak tieto busy sposobuju strasne zapchy - pomala vymena cestujucich atd... To tam mali radsej poslat 1610-12 - BTW tieto busy presli tiez pod zajazdy Bratislava ?

Spravcom klubovej stranky : NECHCEM KRITIZOVAT, ALE KED SA MA KONAT VYROCIE T6A5 17.11, CO JE ZAJTRA, MOHLI BY STE TIE TZV. "PODROBNEJSIE INFORMACIE" PRIDAT UZ DNES ???

BTW... Neviem, ci ste si vsimli, ale vcera boli na vsetkych Krasnanskych vozidlach cierne stuzky - vraj sa obesil vodic 7913+7914...
A 86 a X201 chjodia cez dulak!!
SUPER SUPER SUPER!!! Nechodia trolejbusy, lebo na Mileticke strhla 6253 vedenie... Chodia B741 a B732.. (1306, 1312) vselico mozne !!! xky, transparentaky, vsetko mozne.. A mileticka bola rano takmer neprejazdna kvoli opravarom.. Neviem ako jew to teraz, lebo pozeram na tie busy z okna!! bezvadne to vyzera!!!
KLF:
To ako vazne? Inac, ja som sa uz pytal pana Hanusa na tuto temu, ale nejako mi neodpovedal. Asi nevedel ci ma povedat nie alebo mozno. 🙂 Ale nemal by to byt az taky problem, ved uz som uspesne siel s kachnou2S, podotykam ze iba na jeden podvozok (7106).

Spectre:
Jezismaria! Kvoli takej blbosti sa mam nad sebou zamysliet? To prehanas, ved ja viem ze termistor sa nerovna zrychlovac, ale pre oznacenie KRABUST to viac - menej vyhovuje. Ak chces, najdi nieco ine na T take, aby to sedelo k vyzbroji Tr37. Potom to daj vediet.
d3k0> ich problem...mali si postavit tu svoju budu blizsie k zastavkam MHD :o))
TBC: neprehanam, nevidel si totiz, ako bol ten bus naplneny pri odchode z Auparku...on sa totiz postupne vyprazdnoval, ako siel cez mesto, a nazad do auparku prisiel takmer prazdny, ale odtial tie vozy odchadzali (teda ten do mesta) totalne preplnene, takze tak.
A k tym vozom: jasne ze nie nizkopodlazne, ale aspon to mohla robit 4. kolona s klbakmi a kazdych 10 minut, ked uz, ale aj tak tolko vozov asi nemaju, cize je to nerealne. Ja som len chcel poukazat na to, ze s tymi vozmi a intervalmi je to nezvladnutelne, co uznat musis ;))
Ale aj tak je to problem Auparku, nech mi nehovoria, ze nemaju dost penazi prenajatie klbakov (aj ked viem, ze su to nehorazne, ale skutocne NEHORAZNE velke prachy).
Beus> noooo...zase tak neprehanaj 🙂 Ja som sa tam dnes viezol doobeda medzi 10-11, smerom z mesta tam islo minimum ludi a naspat islo o trochu viac dochodcov..tych 4-5 minut na zastavkach je prehnane :)) Poobede som videl zase ten bus ist z nam.snp ale tiez sa neda povedat ze by bol dako moc natrieskany, a na zastavke pri starom moste necakal nikto...
Jedna nepochopitelna vec je ta zastavka pri starom moste...kto ju mohol umiestnit na take miesto??? Nedala sa umiestnit na Sturovu ulicu kde by sa dalo lepsie prestupit z elektriciek a autobusov, ked aj tak tam musi ten bus stat na semaforoch v zapche?? Ktovie ci nemali tu mapu ked navrhovali zastavky otocenu tak ze krizovatka bola naopak :o)))
beus> kratke, medzimestske...a co myslis ze koli tomu nakupia nizkopodlazne klbove busy?? :o)) navyse ked uz tolko investovali do parkovacich ploch pre auta?? Ale ved pockajme chvilu...tie karosy nie su zvyknute na taku zataz a su uz vo vysokom stadiu rozpadu, takze zachvilu doziju a mozno potom sa niecoho dockame....je sice mozne ze to bude nejaka LC735 pred vyradenim :o))
Ku kyvadlovej doprave k auparku: nejake fakty uz boli povedane, snad len doplnim, ze ten druhy voz robi petrzalku so zastavkami Jungmannova a Dvory IV. (estakada na Novy most). Doobeda v pracovnych dnoch maju chodit oba vozy s 30-minutovymi intervalmi, poobede a cez vikendy celodenne petrzalsky kazdych 20 minut a do mesta kazdych 15 minut. Dnes som tam videl vozy 1632 (trasa mesto) a 1634 (trasa petrzka), patriace (pozor, zmena) spolocnosti Zajazdy Bratislava, ktora dopravu zabezpecuje. Vozy ale stale garazuju v DP, ale tankovat chodia inam a na opravy vraj budu chodit k SADke, kde na tie opravy aspon bude spolahnutie, nie ako v nasich dielnach ;))
Tak, a teraz za hrst kritiky (idem si zgustnut) :)) Zajazdy Bratislava bola principialna kravina vymyslena magoriatom (inac od 1.11. to funguje, kecal som so sofermi) a ako ten vodic vystizne poznamenal, citujem (a ospravedlnujem sa za slova): "Z hovna sa bic upliest neda." a ma pravdu. Ale teraz k samotnej doprave. Petrzalsky voz bol relativne malo vytazeny, ved do petrzky moc ludi odtial nechodi. Zato 1632-ka na trase do mesta bola napchata na prasknutie, a to bolo 11 hodin doobeda - najvacsi utlm. Neviem, a ani nechcem vediet, ako to vyzeralo v poobednej spicke po skonceni pracovnej doby. Chudak voz. Pytal som sa, ktore 2 dalsie vozy budu robit v poobednej spicke, ked maju mat polovicny interval. A viete odpoved? Ziadne! ;-)))) Poobednu spicku maju robit LEN tie iste 2 vozy, co robia doobeda. Inymi slovami, Petrzalsky voz sa ma stihnut otocit za 20 minut a ten cez mesto to ma cele prejst (aj so statim na zastavkach) za 15 (!!!) minut a hned tahat dalsie kolo. To akoze ma stihat? :)) ked sa ten voz cez mesto otoci za 30 minut, tak mozu byt maximalne radi. Na kazdej zastavke pri tom natresku stat aspon 4-5 minut, kym sa to vsetko vytrepe von...nonsens.
A aj keby tam hned boli 2-3 vozy na tu mestsku vetvu, to akoze oni si myslia, ze to budu zvladat s 15minutovym intervalom s kratkymi vozmi??? a este k tomu medzimestskymi?? (podstatne nizsia obsaditelnost, pomalsi nastup/vystup, ...) ??? Optimisti... Nech uz su tie Karosy ake chcu, hrdzave, hlavne ze jazdia, ale tuto situaciu tie chudata zvladnut nemozu. Ten, kto si tu linku objednaval, to asi fakt projektoval od kancelarskeho stola bez najmensej znalosti pomerov.
Takze: ten voz cez mesto sice ma chodit kazdych 15 minut, ale mozete byt radi, ked pride raz za pol hodinu, a mozete byt radi na druhu, ak sa don zmestite. Petrzalsky sa mozno za tych 20 minut otoci, ale skor 25-30, ked je spicka a je natrepany a vsade su zapchy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.