Hoci s Vami z pohladu cestujucej verejnosti uplne suhlasim, tak na tomto mieste sa predsalen musim zastat pana riaditela, aj celeho managementu, pretoze ti to tentokrat na svedomi nemaju.
Problemom v tomto pripade je totiz niekolko vaznejsich nehod elektrickovych suprav, ktore sa udiali za posledne dva tyzdne, k tomu treba priratat niekolo suprav, ktore su v Ustrednych dielnach na strednej alebo velkej prehliadke, coho dosledkom je, ze doslova a do pismena nie je co vypravovat. Vozovna Krasnany momentalne vypravuje co moze, a z poslednych sil a rezerv. Tolko odstavenych suprav, na ktorych je treba vykonat vaznejsiu opravu, tam uz davno nebolo. A tak sa stalo, ze niekolko suprav na linke 11 bolo kvoli nedostatku suprav nahradenych klbovymi vozidlami, a tieto chybajuce klbove vozidla zasa na linke 3 pre zmenu supluju dva predne vozne z dvoch suprav, ktorych zadny vozen mal vacsiu nehodu.
Bohuzial v tejto situacii by nepomohla ani vozovna Jurajov Dvor, pretoze ta je na tom s nedostatkom suprav priblizne rovnako, vypravuje co moze, a tiez sa niekedy namiesto supravy objavi solo vozidlo.
Tolko k objsneniu situacie... na opravach nehodovych suprav sa stale pracuje, a ked (dufajme) nebudu pribudat dalsie nehody, tak sa zanedlho vsetko vrati do starych kolaji.
Vážený pán riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
Niekoľko otázok k nehode kamiónu na Prístavnom moste? 1.Ako je možné, že na dopravnú nehodu zasadá krízový štáb? A ked zasadá, dobre, nech zasadá ale ako je možné, že sa zliezajú 15hodín? Čo keby ten kamión viezol nejaké slniečka, napr rádiofarmaká? Tiež by tam visel 15hodín? No paráda! 2.Prečo sa *****y vyhovárajú na kafilériu? Však to bolo hlbokomrazené mäso, prečo to nenaložili na tatru a neodviezli do ZOO? Levom by myslím chutilo a vôbec by neprotestovali. Nech žijú *****y z magorstrátu:-( urá!
no, a najhorsie je, ako nam sosedivela linka 22, odkedy ju pretiahli na kramare... hotove peklo.... tuch, smrad, a tie ich reci... nemam nic proti, ale v spicke?
Už je tam len mini info, ale keď tam kliknem, tak ma to pošle na úvodnú stránku a nie do mini infa... A nevie niekto čo je tá čierna vec asi 5x5 pixelov vedľa loga DPB? A takisto si neviem vysvetliť kliknuteľnú pomlčku nad mini infom v menu...
Martyk mi raz vykladal, ako sa mu v tramvaji pobili dve dochodkyne. Stali vo vagone a jedna druhej mlatila francuzskou barlou cez drzku, az tiekla krv. Tak na ne zavolal policiu. Dovod bitky? Ktora bude sediet na invalidnom sedadle V SMERE JAZDY. V prazskych elektrickach su za prvymi dverami vpravo tri sedadla vyhradene pre invalidov, z toho prve dve su oproti sebe - a kazda z nich si chcela sadnut az na to druhe
Re #36684 pista: sranda, mne sa tam vo Firefoxe zobrazi spravny text, cize "uvodne ...", ale v exploderi je tam "uvode ...".....a vraj optimalizovane pre exploder ?
... a skuste ist mysou na logo DPB vlavo hore, aky text sa tam objavi, vraj úvodé mini info. Ani preklepy si po sebe nevedia skontrolovat, kdeze by ich zaujimala graficka uprava ich tlacovin ?
Tomu ver... :o)))) mna raz vytrieskala jedna dochodkyna daznikom, ked som vonku zmokol, a v buse ako som stal, tak som jej kvapkal na kabelku...
darmo, seda mafia ?
Ved aj ja som sa bohovsky zabaval,ale tomu revizorovi asi do smiechu nebolo... ? Inak rano nastupili dvaja na Nivach a ani sa od dveri nepohli a uz mali piatich! ? Tomu sa povie vykon a hlavne-jazde na cierno ZDAR(lebo z busu ich vystupilo minimalne 20 urychlenym tempom... ? A ak nejaki z nich boli v tom nervoznom buse,tak... ?
P.S.2:Ludia vedia byt fakt SVINE! ?
P.S.3:Bacha na dochodcov v MHD! ?
P.S.4:Boh zehnaj tej dobrej dusi,co vymyslela tu 78 s prichodom z vozovne az na Trnavske myto! ? ? ? Bodaj tych dobrych dusi bolo viac...
Sorry za take kuskovanie,ale inak sa nedalo....
Fakt sila,co sa dnes deje... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike