Reply on: lubos #36138:
V Prahe električkové linky bežne majú v sedle inú (kratšiu, dlhšiu) trasu ako v špičke. Vlky sa proste naučia čítať. Ak už musíme mať linku 17, tak potom 4 mala byť 4 po NM a po ZP mala byť 14, 1 mala byť 1 po Šafko a po Hl. st. 11 atď.Lenže toto všetko je tzv. Kajdiho uvažovanie, že cestujúci z čísla linky niečo vyvodzuje. Ale on nevyvodzuje. Takže je úplne jedno, či tá linka bude 17 alebo 15.
Vševedko
A "potreba investície" - hej, treba najprv také xxxxtiny elektrizovať, ako je manipulačná výhybka na Vazovovej, výhybka pri rozjazde z vozovne JD a podobne. 6 sa mala zrušiť, výhybky na Zátiší a žstNM elektrizovať (2 ks prestavníkov, ale na žstNM by bolo treba aj samotnú výhybku vymeniť, bo tam je úžasný vrak), 2 obojsmerne so závlekom na NM prevádzkovať a 4 ukončiť na Georghofe.