Reply on: Beus #35863:
Je to zatial najkomplexnejsia stranka pojednavajuca o ULFe aku som videl, je tam podrobny opis portalu, ako aj systemu pohonu vozidla, jeho stabilizacie ze vyssej rychlosti. Su tam aj rozobrate problemy ktore sa vyskytli pocas vyvoja, no ta elektricka, to bolo nieco ako RT6N1 ked s tym prvy krat vysli von, ale investovali do toho kopec casu a penazi. A teraz to velmi uspesne jazdi po viedni. OK, zvraena kontrukcia, ona to aj je, ale funguje.
Ja asi tusim co tym myslel (a to, ze rakusky pantograf (zrejme tam bude nejaky elektromotorak, mozno s-bahnovy) nie je stavany na nasu napajaciu sustavu, a tudiz ho po nasom uzemi bude ako vlecniak tahat laminatka, prip. persing), ale pre beznych ludi to vyznieva dosti zabavne (nieco v style, ze vlak bude tahany lokomotivou (ooo, ake neslychane), inak by sa do ciela dostal jedine za pomoci tlacnej sily cestujucich (Flintstonovci rulez))
COLOR