Doktor> Sanosy boli vyradené kvôli tomu, že vozu 6510 sa zlomila (doslova) hnacia náprava. Ostatné Sanosy vyradili z čistej opatrnosti. Problém bol v tom, že tieto trolejbusy neboli nikdy ošetrené proti korózii, a tak vek, ktorý vydržali (karoséria aj rám bol z autobusu) je ajtak chválihodný. Bohužiaľ, je to veľká škoda, pretože to boli inak veľmi dobré trolejbusy (kapacitné, tiché, rýchle).
15Tr-ky: O 6616 sa dá s istotou povedať, že vyradený je (fyzicky existuje v kontajneroch). 6617 by snáď bol po výmene vleku opraviteľný, ale informácie o ňom už nemám dosť dlho.
A vyraďovanie? V tom by nebol problém, ale v DPB sa vyraďovanie fyzické mierne odlišuje od vyraďovania papierového. Snáď k tomu nemusím hovoriť detaily, dá sa domyslieť, ako to chodí.
15Tr-ky: O 6616 sa dá s istotou povedať, že vyradený je (fyzicky existuje v kontajneroch). 6617 by snáď bol po výmene vleku opraviteľný, ale informácie o ňom už nemám dosť dlho.
A vyraďovanie? V tom by nebol problém, ale v DPB sa vyraďovanie fyzické mierne odlišuje od vyraďovania papierového. Snáď k tomu nemusím hovoriť detaily, dá sa domyslieť, ako to chodí.
Doktor
Tak teda vraj 15TrSF no to je dopopuku...