Tak teraz už vieš Je to autobus BBDS (čiže SAD Banská Bystrica).
Re #35146 TeBeCe: Zatiaľ jediný kĺbový City bus na Slovensku vlastní SAD - KDS Košice, ktorá ho prevádzkuje v MHD v Spišskej Novej Vsi. Spišská Nová Ves je tak jediné mesto na Slovensku, kde majú kĺbový nízkopodlažný autobus.
Ano, videl som ich ako to tam montuju ked som tade isiel IGK. Rutil som sa zo Sancovej na Prazsku a ihned za zakrutou blokovali jeden jazdny prih (pod zjazdovou vyhybkou). Esteze ich napadlo dat uz pred zakrutu take dva konusy na cestu, lebo to by do nich mohol hocikto dobre napalit, nakolko sa tam jazdi hlava nehlava.
re #35132, beus:
a odkedyze je elektrickovy pas miesto leziace mimo cesty? odteraz? a naco je tam potom ten trojuholnik? co to zas trepes? skus 315/96z.z.
Yeah, aby som nezabudov - v nedeľu potupne ukončila svoj život posledná bratislavská výhybka Elektroline pri Vinárskych závodoch (Pražská dc), jediná výhybka, s ktorou neboli problémy, ktorá neostávala visieť v medzipolohe, ktorej bolo jedno, akou rýchlosťou sa cez ňu prechádza. V rámci "opravy trakčného vedenia" ju ing. Pertinax dal nahradiť štandardnou bratislavskou symetrickouťahovou výhybkou Esko s mechanickým krížom. Taktiež bola nahradená aj zjazdová výhybka Kummler-Matter-Kremnica ťahovou nesymetrickou výhybkou Esko s pevným krížom, čím bolo dosiahnuté zvýšenie povolenej rýchlosti z 15 km/h na 15 km/h...
Rozmyslam ci nepojdem v stredu prikladom a rano nastartujem IGK, zaparkujem ho v CMO, budem s nim cely den zavadzat a o piatej pojdem cez cele mesto az do DNV. ?
re #35115, jonathan:
elektricka iduca smer vinohrady odbocuje vlavo a preto dava prednost v jazde protiiducim vozidlam. elektricka smer biely kriz ide subezne s autami, ale ma tam dopravnu znacku daj prednost v jazde, takze zase dava prednost v jazde. pokial by tam uvedena znacka nebola, tak by mala prednost v jazde elektricka, ale len v smere do mesta.
re #35125, miro:
sadisti oficialne cirikla prepravuju, vid tarifu sad ba, zarucene to vsak nemas, nakolko konecne rozhodnutie je vzdy na vodicovi, cena ako za kocik.
co sa tyka dpb, podla tarify nie, ale ja osobne vzdy pokial je to aspon trosku mozne a dotycny cyklocestujuci sa slusne ohlasi. ked je slusny beriem, ked je geroj sovetskogo sojuza ostane na zastavke, pripadne sa tam vrati...
S Vinohradami su dva problemy - jeden tu uz ini popisovali - pri odbocovani z mesta odbocujes dolava, a krizujes protiiduce auta, nie subezne iduce, cize logicky im musis dat prednost, a pri odbocovani smerom do mesta (napajani sa do cesty) zase vchadzas z miesta klasifikovaneho ako miesto mimo cesty, cize zasa len nemas prednost. Vyhodou je, ze nedaleky prechod pre chodcov so semaformi je (cez spicku) dost frekventovany, takze kazdu chvilu si to tam niekto stlaci, a cingaci su mu neskonale vdacni, kedze tym zastavi gumokoly a vdaka nemu mozu potom prejst aj oni Tam by sa doslova pytala taka preferencia, ako bola donedavna na Zlatych pieskoch (kontakty, ktore by boli zapojene rovnako ako dotycne tlacitka pre chodcov), a ktoru nam uspesne nase drahomilovane T(r)esco pri poslednej reko krizovatky zrusilo. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko