DP: O elektronických tabuliach na Karosách by som pomlčal. Bol to práve Tam-Bus, ktorý mal ako prvý v Bratislave v roku 1992 elektronickú tabuľu. Vybavené nimi boli aj ďalšie dlhé TAMy, ale všetky tieto izraelské transparenty sa pokazili. Krátke TAM 232 A 116 majú panely BUSE a tie až na jeden všetky spoľahlivo fungujú. Sú väčšie a číslo linky je lepšie viditeľné ako na Karose a Ikaruse. Rovnako to boli práve Tam-Busy, ktoré prvé mali oddelenú kabínu vodiča s vlastnými dverami. Aj tak si myslím, že porovnávať celkovú kvalitu Tam-Busov 260/272/232 a Karosy B9xx je scestné, pretože zatiaľ čo jedny autobusy sú zo začiatku 90-tych rokov, druhé sú z konca. To potom môžeme porovnávať Karosu B7xx a ŠM 11. Za zmienku ešte stojí, že už teraz musia byť modernizované Karosy z rokov 1991 a 1992, TAMy v pohode jazdia ďalej.
DP