do kelu, sere ma to uz...my sa tu snazime, prinasame co najaktualnejsie informacie, aby cestujuci vedeli co, kde a ako, zaco sme v nemilosti kazdeho a niekto sa tu radsej vychvaluje dajakym transformer trolejbusom a pritom nema ani aktualne CP ani najnovsie informacie na stranke. to si uz nikto nevsima.....
? ? ?
A prijal by si aj napr. kompenzačné opatrenie vo forme žiackych a študentnských lístkov, ktoré by platili iba v čase špičky a zavedenie zvláštneho príplatku k základnému cestovnému za prepravu študentov v čase mimo špičiek?
Re #34372 duro: Ani stredná škola nie je súčasť povinnej školskej dochádzky, takže teoreticky v prípade opustenia školy, môžeš cvikať celé lístky už v pätnástich. Kým ale študuješ, máš nárok na 50% zľavu, no pri kontrole sa musíš preukázať aj príslušným dokladom o tom, že na zľavu nárok máš.
chcem sa spytat...je pravidlom, ze ked cestujem na studentsky zlavneny listok, pytaju si revizori aj doklad o tom, ze som student. podotykam, ze som vysokoskolak ale keby ste ma stretli na ulici, nehadali by ste mi viac ako strednu skolu ?
no ale 1111 vobec nie je nizkopodlazny...je to obycajna vysokopodlazna karosa so zdvihakom pri 2. dverach. sice lepsie ako nic, ale dnes by sa uz patrilo mat nizku podlahu. nizkopodlazny je voz 1700, ktory jazdi do Petrzalky od tejto skoly.
To je dobre, ze decka na Mokrohajskej maju takuto bus. Pocas mojho posobenia v tomto ustave
(1994) som okrem ineho pomahal s odvozom telesne postihnutych deti do Zahroskej, Devinskej, Dubravky a Karlovky. Vtedy ale taketo nizkopodlazne busy neboli a ustav si objednaval bezne zajazdove autobusy (nie z DPB).
To mi pride ako dost nelogicke, nakolko nemame 104 trolejbusov z rovnakej serie. Ja by som tisko tipoval, ze oficialna zivotnost im uz dost davno skoncila (aj ked v DPB je "zivotnost" rovna casu uplneho rozkladu vozidla , na druhu stranu tie trolejbusy su v celkom uspokojivom stave - relativne na nase podmienky )
To je co za vetu? Stav bratislavských trolejbusov je veľmi zlý - tento rok končí oficiálna životnosť 104 zo 131 trolejbusov dopravného podniku, takže budúci rok bude v poriadku vlastne len každý piaty. (http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1738736)
A ešte tramwaye majú prvé dvere v skosenej časti,takže po náhrade rámov na zrkadlá hrazdami a vypustení malého zrkadla na prvé dvere nie sú vidieť vôbec a tretie (u káčera štvrté) dvere nie sú vidieť vôbec.
n: No síce hej, s tou širkou máš pravdu. Zabudol som, že pri prvých dverách je často pre vlkov k dispozícii len jedno krídlo (ale tiež záleží od typu vozidla). ?
hej hej neber vsetko doslovne, ale 1. dvere maju len jedno kridlo ostatne dve (IK4xx) a ked pozeras do zrkadla a nechce sa ti obracat hlavu tak to mas akurat tak na hranici mrtveho uhla ze tam bohvieako vidiet teda neni..
Ale IMĎáci tam píšu troška iné názory, než writeri.
Prvé dvere že sú zle vidieť? Veď tie sú najbližšie pri tebe, mali by byť dobre vidieť. A u niektorých vozov sa mi práve zadné dvere zdajú užšie ako predné (napr. Karosa B741, ik radu 400).
Ad dôchodcovia: no neviem, ale ja mám pocit, že najviac dôchodcov cestuje práve mimo špičky. Skúste sa niekto napr. previezť v L86 v okolí Miletičky okolo takej 10.-11.hod.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
? ? ?