Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #33741:
Chodim 70-tkou denne, terorizuju naozaj kazdy den! Hroza! a dokonca aj tie prerobene plynaky. Kto sa na tom nabalil?
Reply on: kri: #33764:
:
Na Hanulovej bolo uvratove obratisko (triangel). Zrejme sa tam neotacali supravy, ako aj v Raci. Asi to tak bolo. Preco? Dovod neviem.

S499.1023:
Preco sa vlastne supravy neotacali na uvratovych obratiskach v Bratislave?
S499.1023 : Duplaky - pred otvorenim trate od Hanulovej ul. vyssie chodili do Dubravky myslim len single alebo klbove (L1, L15). V ramci BA neviem.
Opravujem, nie v roku 1988 ale skor. Bol to myslim april 🙂.
kri:A od 1985 do 1988 sa tam električky vznášali alebo čo:)?Aj dupláky začali omnoho skôr...SDF:Medzi slepými jednooký kráľom,poznáš,však??
Hygienci hovoria, ze hluk sa meria v izbe pri zatvorených oknách. Takze teoreticky, pri plastovych oknach s 3-sklom by mozno nic nenamerali. Neviem vsak, ci sa uznava otvorenie na tzv. mikrovetranie.
Reply on: fobust #33759:
Na zabrzdnu vzdialenost ani nie, nakolko medzi tramvajou a cestou je tam medzera dost velka a vlcaci maju kam vystupit. Nehovorim samozrejme, ze zivy plot pomohol na 100%, ale minimalne je to zaujimava inspiracia 🙂
Reply on: Spectre #33758:

Takyto plot by musel koncit vzdy minimalne na zabrzdnu vzdialenost pred preicestim. Z toho mi jasne vychadza, ze by bol velmi riedky a najvacsia hlucnost je aj tak prave na priecestiach, takze ehm.... Napad pekny, ale neviem ci by priniesol pozaovane vysledky. Mozno kombinacia ziveho plotu s priehladnym plotom, ale ten by idioti porozbijali a roztlkli. Ine je to keby bola trat vedena samostatne, nie medzi dvoma cestami.
Reply on: fobust #33756:
Ono tu v Ruzinove by sa to dalo odhlucnit aj tak, ze by sa okolo trate vysadil nejaky zivy plot, alebo nieco na ten sposob (ani esteticky by to nevyzeralo zle). Akurat onen zivy plot by vyzadoval pravidelnu udrzbu, co si neviem dost dobre v tychto podmienkach predstavit ?
Reply on: SDF #33753:

Ano, ale BKV je BKV... ?
Reply on: kri #33752:

Existuju hygienikom stanovene maximalne hodnoty hluku. Samozrejme ze vlnkovite BKVcko ich absolutne nemoze splnit, som rad ze sa koncne uvolnili prostriedky k brebruseniu trate. Dlhe roky sa to zanedbavalo. Aj preto je elektrickova doprava v Bratislave hlucna a neoblubena. Ale hadam sa to zmeni. Mozno.
Reply on: kri #33752:
hehe, velmi vystizne ? ?
Reply on: SDF #33753:
Tej trati sice moc nechyba, kazdopadne zostava faktom, ze je to konstrukcia trate, ktora sa do Ruzinova vobec nehodi.
Reply on: S499.1023 #33749:
Az na tu vlnkovitost sa mi zda Ruzinovska BKV trat rozhodne zo vsetkych BKV usekov najlespsia. Ani sa neprepadava.... ?
V Dubravke nad Svantnerovou to tiez velmi pomohlo. Trat je z roku 1988, su tu BKV panely. Ked presla prva elektricka (vlastne 2, lebo vtedy zacali duplaky) tak sme najprv nevedeli, ze co sa vonku stalo, aky ramus? Inak vlastne vtedy este nemohla byt ani vlnkovitost. Odvtedy sme to mali kazde 3 a potom 2 minuty. Vecer do 1.00 hod (dojazdy, ktore som navyse ako cestujuci nemohol vyuzit) a rano uz od 4.00 hod. Iba v zime (ak bol sneh-keby ho tak vedeli umelo vyrobit) bol uplny klud. Domy sú postavene rovnobezne s tratou a vytvaraju akysi tunel v ktorom sa zvuk este znasobuje. Bol to taky membranovity zvuk, hlavne na vyssich poschodiach. Teraz po rokoch konecne tato zlozka zmizla. To brusenie vsak asi znamena, ze rekonstrukcia trate tak skoro nehrozi. Existuje nieco ako narok na nocny klud?
Reply on: novacik #33745:
No BKVcka su klasika! Ja byvam sice az tesne pri Gagarinke, ale v noci je pocut rozzurene kachnolietadla az tam ? . Skumal som tu trat po prebruseni a je to skutocne krok k lepsiemu (Aj ked od idealu to ma daleko). No som zvedavy, ako dlho to vydrzi v sucasnom stave ?
fobust,novacik:Ja tam síce bývam ale v poslednom čase som sa tam nevyskytol.Keďže si ale pamätám stav tesne po rekonštrukcii z pozdĺžnych betónových prahov na trojžliabkové BKV,tak môžem plne súhlasiť s fobustom v tom,že BKV panely nie sú vhodné na úplne žiadnu trať okrem provizórnych preložiek.Bohužiaľ trať v Ružinove ešte vydrží tak 30 rokov v zjazdnom stave,takže zmeny sa nemusíme obávať...
www.zajezdnia.pl
www.tramwaje-gdansk.prv.pl

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.