fobust:A tie radové 5-valce,čo používa Mercedes,Volvo,Audi,VW,to sú tiež priemyselné motory??Zase varíš z vody,tie 5-valce MAN sú normálne automobilové motory.
Vies to su tie 5-valcove radove motory urcene pre trvale zatazenie v priemyslenych strojoch. Ale Karosa sa rozhodla namontovat ich do autobusu, tak sa necuduj... ?
to by bolo to najmensie zlo - horsi bol vylet okolo Ikey a Hypernovy + pred nosom na kazdom semafore skocila cervena....dalsi zazitok bol v 39ne, voz 1321, ktory vzadu neskutocne vibroval zakazdym ked zastavil...k tomu este prestup na 5ku (zhodou okolnosti s reklamou Londyn je blizsie nez si myslite) a cela cesta z letiska tak trvala presne 1 hodinu (let z londyna trval 1h 50 min)
S tou vylukou na Racku ma moc nepotesili a ten vystup na Radlinskeho bude dost nestastny, budu asi vznikat kolizne situacie v snahe dobehnut elinu ,ludmi co vystupia z busu. Uz teraz je to tam dost o drzku a nieto este ked tam bude 5x viac ludi korzovat medzi autami a otacajucimi sa busmi. Keby bolo na mne tak X11 by mohla ist na Mytnu a odbocit na Vazovovu a odtial pripadne na Radlinskeho. Je to len desat dni ja viem..ale to by som chcel asi vela ?
Nie, nie je. Pravidlo vsak je take, ze ak sa ide cuvat cez vyhybku (teraz jedno akym smerom), tak by mal voz najpv cely prejst za vyhybku a az potom cuvat spat, po kontrole jazykov a to aj v pripade ak cuva do smeru, z ktoreho prisiel. Ak sa to nespravi, tak moze velmi lahko nastat takzvana "jazda na vidlicke" ci ako tomu hovoira. Je to pripad, ked ti jeden podovozok (pripadne naprava) ide do prveho smeru, durhy do opacneho. Takto sa aj podarilo vykolajit tu K2S na Kamennom namesti. Niektore prestavniky totiz automaticky vracaju jazyky vyhybky do jedneho smeru a ked jeden podvozok prejde za ne a druhy ostane niekde pred nimi a vozidlo zacne cuvat, tak si asi vies predstavit ako do dopadne. ? Kontrolovat polohu jazykov neuskodi ani v pripade nevratnej vyhybky, lebo aj taka moze podhodit.
Tak to z nou nacuvavame stale, aby sme neblokovali dopravu. Cuvanie nie je podla predpisu, pokial je dostatocne zabezpecene. Robievame to pravidelne v sobotu a v stredu. Inac obchodna je vypnuta, ale ten kusok tam je este v napajani
Tych 50Sk by bolo za jazdu v max. luxuse bez podobnych individui. No a pri takejto cene samozrejme predpokladam ze by vsetci sedeli a interval takych 15-20min
Vďaka za info. Inak, keď na tej zastávke zastavovala ešte 101-ka, tak tam bol (tuším jeden z prvých) prístreškov JCDecaux. A jeden bol tuším aj pri Iuvente na bývalej konečnej 44-ky. Alebo sa mi to len snívalo? ?
Nástup v nočákoch prednými dverami? To by asi museli byť v každom vozidle aspoň dvaja SBS-kári. Vidím ako zdržuje nástup prednými pri SAD
Doplatok k elektricenke by som na tych par ciest nocakom este prezil, ale ak by som si mal kupovat listok, dakujem, nemusim. Ved taxik ma z mesta domov po telefonickej objednavke stoji 120 Sk. Skutocne nevidim dovod, preco by som sa mal za 50 Sk vozit s ozranmi a fasistami v nocakoch...
Ja si myslím že skôr či neskôr dôjde k zrušeniu súčasného modelu nočnej dopravy v Bratislave, resp. ku skomerčneniu (nástup len prednými dverami, cena lístka 30 - 50 Sk, k platnej električenke doplatok 20 Sk...)
Spectre