Vladimir: prechod od Hlavnej stanice smerom k Patronke by bol dost problematicky, hore Prazskou nie je miesto na rozsirovanie, ani v priestore zeleznicnej trate (vystavba noveho tunela) podla mna nie je vela miesta, a neviem ci by sa ZSR pomkli
.
O cestovani vlakov metra do Pezinka som ja ani neuvazoval, predsa len tam sa hodia lepsie ine supravy (metro je typicky prisposobene pre kapacitnu prepravu - menej sedadiel, vela sirokych dveri pre rychly nastup v jednej urovni - toto primestsky vlak az tak nepotrebuje) - cize efektivnejsie sa mi zda riesenie prestupu cross-platform. Ak by sa vsak vlaky cisto teoreticky naozaj vracali z volnej trate napriklad cez Filialku, zaradili by sa do taktu namiesto supravy, ktora by zostala na Filialke odstavena. Cize prichadzajuci vlak by cakal maximalne jeden takt. V tom nijaky problem nevidim, riadenie metra umoznuje aj vacsie triky.

O cestovani vlakov metra do Pezinka som ja ani neuvazoval, predsa len tam sa hodia lepsie ine supravy (metro je typicky prisposobene pre kapacitnu prepravu - menej sedadiel, vela sirokych dveri pre rychly nastup v jednej urovni - toto primestsky vlak az tak nepotrebuje) - cize efektivnejsie sa mi zda riesenie prestupu cross-platform. Ak by sa vsak vlaky cisto teoreticky naozaj vracali z volnej trate napriklad cez Filialku, zaradili by sa do taktu namiesto supravy, ktora by zostala na Filialke odstavena. Cize prichadzajuci vlak by cakal maximalne jeden takt. V tom nijaky problem nevidim, riadenie metra umoznuje aj vacsie triky.
Peter...T