Tak, uz som sa tesil, ze konecne bude mier medzi Mestskoudopravou.sk a nami... Ale samozrejme nie. Dnes COLOR zistil, ze Mestskadoprava.sk uverejnila na svojom webe jeho fotku (rok po tom, ako ju poslal), pod ktorou bolo (c) Zrebec. Samozrejme nastval sa (uplne mu rozumiem, mne sa to stalo pred takmer rokom) a napisal o tom prispevok do ich fora. Neviem co ho to napadlo (asi zo srandy) a pod dalsie dva prispevky sa podpisal ako Maskovany mstitel. No a ohen bol na streche. Namiesto toho, aby sa odstranila de facto ukradnuta fotka (lebo bol pod nou nelegalny copyright), zacali sa od isteho Roberta Etienna de Marquisa Somoru sirit hlasky ako "podame trestne oznamenie", pripadne "staci jeden telefonat juhoslovanskym kamaratom a je to vyriesene hned." Napokon na taketo hlasky sme uz zvyknuti, podobne sme pocuvali, ked tento clovek nebol pozvany na prvu schodzu KPMHaRD. Je mi skutocne luto, ze takato banalita musela prerast do takychto rozmerov. Tolko moje vyjadrenie k tomu, co je v diskusii na mestskadoprava.sk.


Beus
1) ja idem jazdit len brigadne, takze to budem mat asi trocha inak ako vodici nastalo, ale viem ze plat sa pohybuje na urovni cca 65-80 Sk/hod plus-minus nejake premie atd...
2) Deleni nie su, zalezi len na tom, na co maju papiere - z kurzu dostanu rovno papiere na K2, 2xT3 a tyristory (T3M a T3G), a potom si mozu extra doplnit kvalifikaciu o 2xT6 a K2S (kazde zvlast) a to je vsetko s cim mozu v Blave jazdit. Na T3S nie je extra stempel, lebo sa to povazuje za kombinaciu 2xT3G a K2S
Rozdelenie spociva len v tom, v ktorej vozovni vodic pracuje - vo vozovni Jurajov Dvor su vozy T3 a 2xT3 (zrychlovacove) a T3S, vo vozovni Krasnany je ten zvysok (K2, K2S, T3M, T3G, T6). Ja ako brigadnik budem jazdit z Krasnan, ale nie je vylucene, ze si obcas zoberiem aj Juracku sluzbu. Stali zamestnanci si myslimze vyberat nemozu
3) Viac-menej som uz odpovedal - z kurzu schytam stempel na K2 a 2xT3 + tyristory, a potom neskor zvysok.
4) Tak ako povedal Dietatko - su celodenne dvoj-sluzby, ktore sa striedaju na trati - jeden vytiahne voz rano, pol dna jazdi, poobede ho na trati vystrieda partak, ktory dojazdi s vozom do neskoreho vecera a do vozovne. Potom su delene, cize spickove sluzby - rano par koleciek, nazad do garaze, par hodin valat sunky, a v poobednej spicke zas par koleciek a koniec, to robi jeden clovek
5) Stali zamestnanci zvycajne pracuju tak, ako si to sami na vypravni zadelia a poberu sluzby - zvacsa tak, ze par dni robia v kuse (napr.6) a potom 2-3 dni volna, ale je to plne individualne, dolezite je, aby boli vypravne vsetky vozy a aby mal clovek odjazdene tolko, co ma v zmulve (180h mesacne). Ja ako brigadnik budem mat len 50h mesacne, ale mozem aj viac
Dietatko #3248): Beus sa neuci jazdit, Beus uz jazdit vie, len im to musi nejako dokazat, a mat to potvrdene aj na papieri ;-))
este raz Dietatko #3254): Ak sa nemylim, Spectre myslel TamBus v 15Tr-kovych resp. Karosackych farbach - 1407 - minule som ho totiz nahodou velmi poteseny zazrel po tom, co som ho uz asi 2 roky jazdit nevidel ;)) a 1408 detto.