Reply on: metro #32128:
A čo keď ti povieme, že bratislavský projekt rýchlodrážnej električky je robený tak, že medzizastávkové vzdialenosti budú rovnaké ako u metra a maximálne dosahovaná rýchlosť električky bude tiež rovnaká ako u metra čiže 80km/hod. Akurát nebudeš tri minúty cestovať do podzemia ako písal Papyr pri metre. V Dúbravke, Karlovke, Rači, Ružinove a na Vajnorskej sa moc toho nezmení. Len to bude jazdiť rýchlejšie, zruší sa niekoľko zastávok, ale dochádzkový čas k zastávkam zostane v podstate rovnaký, zruší niekoľko prejazdov cez trať, zavedie preferencia električky na križovatkách,... Len v centre budú cestujúci rýchlejšie. V Petržalke sa toho zmení viac. Totižto trať v strede sídliska bude vyžadovať autobusové výťahy a ak nebudú prípoje koordinované, čo v BA asi nebudú, tak sa dočkáme toho, čo napísal Papyr o Prahe. Takže zrejme cestovanie bude menej pohodlné, ale rýchlejšie.Ale uvidíme či sa vôbec niečo postaví. Len šance na výstavbu rýchlodrážnej električky sú asi o 800% vyšie ako u metra.
from london to SLOVAKIA
Casto chodim dabldekrami a neni to nic moc! ZLATE IKARUSY A KAROSY,sori!!
Je to najlacnejsia doprava a najpomalsia teda vyuzivana dost velmi. Kapacita je tu okolo 70 . vyhodou je ze ked je autobus plny uz nenabera ludi takze to ma aj svoju vyhodu. Je v nich dost smrad a strasne teplo ? !! vlaky su tu ako u nas dost zahumusene a smradlave.... Jedno odvezenie tu stoji 1 libru takze je to dost drahe.. ale aspon chodia celkom presne pretoze su tu vodici penalizovany za nedodrzanie casu. Maju tu svojich kontrolorov ktori stoja na niektorich zastavkach. tak prijemne slnecne leto na slovensku. SLOVENSKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO