Reply on: fobust #31741:
Neviem o tom, že by v unifikácii ŠM11/T11 bol nejaký problém. Proste výroba nepokračovala, pretože bolo rozhodnuté o útlme trolejbusov. Takisto neviem o žiaqdnom probléme, ktorý by mala 831Tr. Z nich odvodené ostravské 17Tr fungujú. V celej západnej Európe jazdia trolejbusy odvodené z autobusov. A jazdia. A dobre.Celý problém s kooperáciou Škoda-Sanos vznikol z toho, že vývoj 15Tr bol ešte v plienkach a bolo treba kĺbové vozidlo. Bolo vybraté to, čobolo dostupné. Keďže Ikarus za Ik280 bez motora požadoval toľko peňazí, koľko mala byť cena celého trolejbusu, bol zvolený licenčný, už v dobe nákupu licencie beznádejne zastaralý FAP 200 z Juhoslávie. Vozidlá boli dodané prakticky bez akejkoľvek protikoróznej ochrany, farba sa lúpala priamo na holý plech, nápravy neboli upravené na prenos neporovnateľne vačších krútiacich momentov elektromotorov, vlečná zadná náprava bola nahradená hnanou atď.
A na záver ako obvykle - ráčili ste zaregistrovať, že v Zlíne tie isté trolejbusy slúžili omnoho dlhšie, doslúžili v podstatne lepšom stave a niektoré z nich po generálke v DSZO dodnes slúžia v Sarajeve? To opať, ako už toľkokrát, nie je o zlom vozidle. To je o tom, že DPB by sxxxvil, aj keby to bolo celé zlaté.
fobust
To iste co vravis ty som aj ja hovoril. Ale uz ma to preslo. Sam som nadaval ked mi niekto povedal ze uz nebude platit a zacal cestovat na cierno. Poznam viacej pripadov, mozes mi verit. A vies co? Teraz si uz iba vravim ze mali pravdu. Lebo uroven je stale miziva, ale ceny neustale stupaju. Tak sa im na to vy*****. Nech si to platia sami, ked si stanovili take ceny. A ked ma prichytia tak prosim, zaplatim pokutu. Mozu mi vies co. Uz 6000 za rocnu elektricenku bolo vela, ale este som to zaplatit. 7200 im nedam v ziadnom pripade. Mna nezaujimaju ceny nafty, elektriny, etc. Mna zaujima stav vozidiel, interval, cistota a pod. Dnes som zasa 18 minut cakal na pripoj, to mi stacilo.