Reply on: QUAKEMAN #31432:
To mas pravdu, Schorling ich mozno nema, ale nie je zatial ani historicky voz a ani nie je v stave vozovne Krasnany, takze nechapem preco je spajany s dianim okolo HV! A inac 8435 bola prevezena takisto len s ustnym suhlasom pokial viem a to povazujem za vacsie ohrozenie, cim nechcem povedat ze jazdu Schorlingu schvalujem!

galiyosha
Skus take nieco, ako funguje v Brne, navrhnut v Bratislave. Okamzite sa do teba obuju vsetky vlky (a "erudovana" regionalna novinarska obec s nimi...), ze oni nebudu prestupovat, oni sa chcu z Dubravky dostat bez prestupu pokial mozno az do Lieskovca... To, ze by po optimalizacii mali atraktivne intervaly a vdaka nim takmer stopercentnu nadvaznost spojov, to si uz nikto neuvedomuje...
Ja len dufam, ze ked nie skor (uz vcera bolo podla mna neskoro), tak aspon po otvoreni trate v Petrzalke sa cele sucasne linkove vedenie elektriciek zmetie zo stola a urobi sa nove. Ak sa na sucasny bordelsystem len prilepia petrzalske linky, tak nam uz nic nepomoze...