Reply on: J #31072:
iní výrobcovia... hej, stačí Astra a Vektra, aby sme o tridsať rokov (resp. naše deti) mohli pindať, čo za šrot sme to nakúpili. Aj tak je to len akademická debata, BA nakúpi možno tak z Viedne ojazděné Düwagy, však to je tiež veľa dobrá rýchlodrážna tramvaj, lacno ich predávajú, spojíme po piatich a bude.A zaujémavé, ako tu všetci vrčia že SOR BN12 je preliezačka ale preliezačka v Astre či Vektre im nevadí...
fobust
Ako chces donekonecna jazdit plesnivymi kachnami? Ja by som ULF bral, je to sice zvratena konstrukcia, ale je mi velmi sympaticka. Combino? No neviem, po skusenostiach s tymto vozidlom v inych mestach by som na to moc nesahal. ULF je uz overena konstrukcia, ktora dokazatelne funguje. Bez problemov by siel upravit na metrovy rozchod. Nemyslim si ze je to mrhanie peniazmi, kvalita nieco stoji. A preco by nebolo treba nastupnu harnu na urovni chodnika? Interier si mozes objednat aky len chces, ak by si na tom trval, tak ti tam namontuju aj repliky laminatovych sedadiel s kachny. A co je dnes lacne? Astra? Vsak ta na meter ani neexistuje a mam vazne obavy ze Skodovka alebo hocikto bude investovat milony iba do vyroby prototypu, ked sa este vobec nevie ci sa v BA vobec objavi. Ja by som bral ULF, rozhodne. Je to pekna moderna tramvaj, Combino by som tiez prezil, ale uz nie to povodne, ale s upravenym ramom, aby nepraskalo.