1 Dneska mi revizor podakoval, ked mi vracal moju
kart :-))) Tak to uz hej...
ZSR To sa mi tak zda, akoby zacinalo v BA nieco fakt NOVE! Teda, zacne premavat vlacik-MHD. Vsetci vieme ze uz raz taky chodil do Viedne, potom ho zrusili a teraz budeme mat vlacik zase...Fakt sa mi zda, ze sa rodi nieco, co tu fakt dlho nebolo a ze o 50 rokov niektori blavaci budu zase spominat pri
obrazkovej knihe "starej" Bratislavy na nasu
"Vajnorsku elektricku"... Zase nebudem spavat
Doktor Mal by si skocit do BA. Hovori sa tu o dialnici D61, urcite poznas. A tu teraz predlzuju smerom do BA /okolo BA, alebo tak niao:-)/...
A odbocka do Vajnor tam teraz tak trosku nechtiac zavadza...
kart :-))) Tak to uz hej...
ZSR To sa mi tak zda, akoby zacinalo v BA nieco fakt NOVE! Teda, zacne premavat vlacik-MHD. Vsetci vieme ze uz raz taky chodil do Viedne, potom ho zrusili a teraz budeme mat vlacik zase...Fakt sa mi zda, ze sa rodi nieco, co tu fakt dlho nebolo a ze o 50 rokov niektori blavaci budu zase spominat pri
obrazkovej knihe "starej" Bratislavy na nasu
"Vajnorsku elektricku"... Zase nebudem spavat

Doktor Mal by si skocit do BA. Hovori sa tu o dialnici D61, urcite poznas. A tu teraz predlzuju smerom do BA /okolo BA, alebo tak niao:-)/...
A odbocka do Vajnor tam teraz tak trosku nechtiac zavadza...
Turbo
-----------
Dnes som zistoval nieco o vlaciku, ktory ma pluzit kolaje na Filialku. Z okna som zbadal ze robia trat, nuz idem sa pozriet. Zistil som, ze ma premavat od 30. septembra 2001. Pofotil som prace na trati. Potom som sa odviezol s tratovymi pracovnikmi na zastavku Slovany, kde som odfotil rekonstrukciu priecestia. Vyzera to fakt super, a dufam ze ten vlak bude rentabilny (alebo aspon menej stratovy ako autobus). Ci bude mat oznacovace alebo to bude BID-ka sa mi zistit na 100 percent nepodarilo. Ale tusim ze to bude normalne, ako tramvaj.
A najlepsie by bolo, keby aj nejake "lokalne" vlaky premavali na filialku, lebo to je podla mna (a keby len podla mna) lepsie ako Hlavna Stanica. Tak napriklad primestske alebo aj dajake osobaciky z Trnavy, etc... No nepredbiehajme, uvidime ako sa situacia bude vyvyjat.
Inac, Beus, informacie sa mi dostavali tak ako k tebe: po kuskoch
--------
Dalej,
dnes, t.j. 10.09.2001 o 5:20 som nastupil na Racku do Karosy B732 ev. c. 1611, zmluvna doprava do VW.
Vieme, ze tam behaju 1610 a 1611 (okrem inych busov). Co ma velmi prekvapilo bolo to, ze napriek vonkajsiemu vzhladu Karosy zodpovedajucemu pomenovaniu "srot", bola jazda uplne ina. Neviem, mam taky pocit, ze 1611 ma cestny diferak. To som usudil ked som pocul zvuk motora (jeho otacky som si tipol) a pozrel na ubiehajucu krajinku okolo busu. Samozrejme ze aj rozbeh bol na "Karosacke" pomery perfektny. Jedine, co prekazalo v komfortnej jazde bolo, ze na poslednom kvalte prevodovka vydavala skriekave zvuky. Voz dokonca kuril (aj ked nie extra ucinne, ale predsa - kuril) a vodic s nim evidentne vedel jazdit. Pouzival aj motorovu brzdu, ktora pri tomto voze aj brzdila a neplytvala iba naftu. Pritom vydavala taky pekny zvuk. Proste si myslim, ze 1611, napriek jeho vonkajsiemu vzhladu, je vcelku dobry voz (naozaj treba uznat, lebo takych Karos B732 uz vela nieje). Ma urcite aj nejake chybicky, ale skuste si ho porovnat tak napriklad s 1121, co je maximalny vrak.