k Staremu mostu:
ked sa zacalo uvazovat o rekonstrukcii na elektricky, tak ma automaticky "sedlackym rozumom" napadol takyto variant:
-povodna zeleznicna trat = 1 kolaj elektricky smer mesto
-asfaltka - asfalt by sa vytrhal a dala by sa tam kolaj smer petrzalka
-lavka pre pesich - zachovat
je az taky rozdiel medzi hmotnostou supravy elektriciek a tym, co tam jazdi bezne (po asfalte)? lebo tento variant, ak by bol tech. zrealizovatelny, by bol pravdepodobne najlacnejsi. neviete niekto preco sa to neda?
ked sa zacalo uvazovat o rekonstrukcii na elektricky, tak ma automaticky "sedlackym rozumom" napadol takyto variant:
-povodna zeleznicna trat = 1 kolaj elektricky smer mesto
-asfaltka - asfalt by sa vytrhal a dala by sa tam kolaj smer petrzalka
-lavka pre pesich - zachovat
je az taky rozdiel medzi hmotnostou supravy elektriciek a tym, co tam jazdi bezne (po asfalte)? lebo tento variant, ak by bol tech. zrealizovatelny, by bol pravdepodobne najlacnejsi. neviete niekto preco sa to neda?
fobust
Cestnu cast chcu uplne zrusit, vlakovu rozpilit, posunut a doplnit, stredne piliere chcu nadvihnut. Pesia lavka sa ma rozsirit tak, aby na nej bolo dost miesta pre pesich aj cyklistov. Mozno bude po oboch stranach mosta, co by sa mi pacilo.