Pekne. Ja by som to do vzorkovnika vozidiel (co defacto nasa MHD je) ihned bral Z praktickeho hladiska ale musi byt jasne, ze kde by sa realne oplatilo, aby tam jazdilo taketo hebedo, tak tam uz moze rovno jazdit tramvaj, ktora je celkovo lacnejsia.
No zase podla mna by to vyzeralo lepsie ako v SORe. Ja by som to riesil tak, ze nalavo by bola dlhocizna rada dvojsedadiel a napravo medzi 2. a 3. dvermi velky priestor na statie. V tom pripade by ten interier nevyzeral ani moc debilne. Problem je ale s tou radou dvojsedaciek, ze moc kapacitne by to nebolo, ale dnes su vsade dvojsedacky, tak som sa s tym uz vnutorne vyrovnal
Odpis mu nieco v zmysle Liebes Herr, in unsere Stadt wir haben viele Bolschewiken in Verkehrsbetriebmanagement und preto sie mussen viele 10Sk mince bringen alebo nieco obdobne, po nemecky teda neviem vobec
Nie každá červená značka v Malých Karpatoch je nutne aj Štefánikova magistrála. V tomto prípade ide o značku Vojenská nemocnica - Mariánka - Borinka - Pajštún - Košarisko.
Keď si chceš zopakovať trasu Štefánikovej magistrály, môžeš sa realizovať už túto sobotu na 31. ročníku Trnavskej stovky - http://www.elf.stuba.sk/~soula/kal2004mk.htm#j%FAn ?
Hehe, to je fakt uroven... Nejaky Rakusan napisal, ze pride s 18 ludmi o 21.30 na Hlavnu stanicu. Chce pre kazdeho kupit 48-hodinovy listok, ale kedze su vsetky predajne DPB zavrete, nevie, kde ich zozenie... Co mu mam odpisat... V stankoch (pokial viem) 2-dnove listky nemaju... takze asi bude potrebovat hodne vela 10-korun do automatov... Fakt uroven hlavneho mesta...
Spectre: Keď môžu vyrobiť štvordverový 11,7 metrový SOR, prečo by nemohli vyrobiť taký aj Solaris. Je to len o objednávke, no neviem či by sa prípadný vývoj výrobcovi oplatil. Ale možno by potom po tých busoch hrabli aj iné DP.
Otzáka je či by to bolo možné. Technik, ako som už viackrát deklaroval, nie som, ale ako sa tak pozerám na exteriér SU15, tak si viem predstaviť prvé dvere tam kde sú, druhé hneď za prvou nápravou, tretie pred druhou nápravou a štvrté tam kde sú. Keď pozrem na fotky interiéru, tiež sa mi vydí, že by to šlo. Ale vo vnútri by to vyzeralo divne ako v SORe. BN 12 a za obeť by padlo zopár sedačiek a niektoré veci by sa museli nejako inak zrejme porobiť.
» že pokles denných teplôt pod bod mrazu znamená netechnologické podmienky pre vylepovanie cestovných poriadkov liniek MHD na zastávkach. Vzhľadom na túto okolnosť sa môže stať, že nové cestovné poriadky budú vylepené až pri vyšších teplotách.
15m na akejkolvek vytazenej spickovej linke je blbost (napriklad aj 208, okrem ktorej chodia aj ine linky plne - 204 napr.). Totiz je tam hrozny problem s nastupovanim a vystupovanim, co by cisto teoreticky mohlo viest k nutnosti upravit chronometraz.
Preto by som 15m vozy (ked uz) daval vyhradne na linky, ktore chodia mimo mesto, resp. nemaju moc nahusto zastavky. Napriklad by sa to hodilo do takeho Cunova... Tie kratasy tam chodia dost narvate, aj ked tam by som skor zmenil interval, ale to sa neda, pretoze DPB
Ako vytah k eline 15m vozy je podla mna blbost prave z tychto dovodov.
Mimochodom pokial by niekto vyrobil normalny 15m autobus (cize nie predlzene kindervajce), ktory by mal 4 dvere, tak by som ho ihned bral, pretoze potom by tieto argumenty padli a bol by z toho super bus na vytazene linky, kde sa z roznych dovodov neoplati dat klobasa.
Tie busy niesu zle ale od tých z prvej,druhej a tretej serie majú iné dvere,dole už nemajú zaklapačku ale majú tam gumu ako IK435 , 415 naťahovaciu určite sa opotrebuje ako na Ikarusoch a potom to bude vyzerať strašne.
Papyr