galiyosha: Nie pochybujem, že dajú 700mil na plynofikáciu. Oni len chcú splynofikovať všetky Karosy a som si istý, že potom sa pustia aj do TAMov a Ik4X5 Dúfam, že nie.
Karos je dohromady v premávke nejakých 240 kusov (nie všetky sú v prevádzke s cestujúcimi) ak sa nemýlim. Z toho je 80 splynofikovaných a tento rok by ich malo byť 110. Takže od roku 2005 bude treba splyňovať ešte 130 kusov čo určite nebude stáť 700mil.
Totižto mesto rátalo s úplne iným nastavením FD a tak plynofikácie chceli riešiť z vlastných zdrojov a nákup nových vozov z obligácií. Bohužial budú radi ak vyplatia výkony vo verejnom záujme a plynofikácie budú riešiť z obligácií. Takisto reko elín a trolejbusov. Ale uvidíme nechajme sa prekvapiť, hlavne ako sa zachová BSK, či neprevedie istú časť financií na mesto. Hlavne na údržbu ciest a tiež na výkony vo verejnom záujme keďže MHDčkou jazdia aj ľudia z okolia. Etš vlastne nie je isté ako FD dopadne, vieme že BA vldáne KDH a SDKU a tí sa hádam dohodnú aj na ministerstve financií.
Treba rozlišovať "čisté" vozidlá po stránke čistotnosti od estetickej stránky. Color sa dotkol práve tej estetickej stránky a takisto si myslím, že akékoľvek vzorné správanie vodičov by sa nemalo tolerovať znehodnocovaním im zvereného majetku. Byť zodpovedným v tomto smere, dovolil by som maximálne úpravy, ktoré by mohli zlepšiť pracovné podmienky. Nálepky vypovedajú len o tom, že osádka sa chce od ostatných len odlíšiť alebo zviditeľniť a to nie je práve najšťastnejší spôsob.
jaky e-mail???....Uz to budem riesit osobne. Uz mam dost tych tvojich ****vin... Sa nehnevaj, ale to uz nasere aj mrtveho. a myslim, ze ja som bol dost tolerantny voci tebe..Vela veci som prekusol, ale ked ti to nestaci napisat tak dobre jak si chcel. ?
Boze, ved ja nehovorim ze 1803 je spinavy serbel! Ja suverenne a bez donutenia uznavam, ze je to najcistejsi voz v BA a ti, ktori ho maju prideleny sa on staraju na 1**. Ale to, ze je gycovito prezdobeny, tak to mi nezoberiete. Aj keby ti chlapci sa starali este trikrat lepsie, ja by som im to nedovolil (ale budem ciastocne citovat), lenze to sa z pozicie "maleho cloviecika" hovori dost tazko - toleroval by som im neviemake nabehy, kecania v kabine a pod., ale proste to co je na celnom skle, okolo neho a nad nim je #megavomit#. Tomas: Nestruham frajera, ak o tom este nevies, plati sloboda prejavu a podla nielen mojho nazoru je to tak a neporusil som ani ziadny akon, ani "dobre mravy", len som sa ta proste dotkol tym, ze sa aj ty o ten voz staras. Ja sa staram o iny (samozrejme, ovela menej nez ty), ale nedovolil by som si na stierace nalepit 20 farieb. Ak mas este nieco na srdci, mozeme si to vybavit emailom, a hoci cakam ze mi najprv 20x napises ze som "*****", este sa z toho moze vyvinut konstruktivna diskusia ?.
PS Stredobodom pozornosti urcite nie som, a ked aj, tak mozno vdaka sci-fi, pripadne fotkam... Vela ludi ma pozna osobne a vedia ze (uz ) nie som ten typ.
1803 je skutočne superčistá. Akože tam keď vojdem tak by som najradšej lietal centimeter nad podlahou aby som ju nezašpinil. Škoda je len tých dvoch miestach vzadu, kde je odlúpnutá farba. To je jej snáď jediná chybička.
Povedal aj vela zaujimavych veci. Akurat som trochu sklamany, ako sa zachoval ku celemu klubu vo veci, s ktorou klub nemal nic spolocne. Cele to by som nazval maximalnou jesitnostou... Nuz ale, kolko ludi, tolku chuti...
350.004: Ja sa s pánom Koladom o nákupe nových vozov nebavím. Vlastne už dlho som sa s ním nebavil.
To kedy bude elina do Petržalky neviem, ale dúfam, že to bude v roku 2008.
A to, že v najbližšej dobe nepribudne žiaden nový bus mi už je jasné. Hlavne po tom, čo MZ schválilo.
Aj keď nechápem, prečo sa nemôže nájsť ročne 350mil na aspoň čiastočné obnovovanie vozidlového parku v počte 20 busov a 8 trolejbusov. Ale to je tak, my chceme len megadodávky, lebo tak je to správne a tak je to výhodné.
Poslednou info z magistrátu od pani xyz (nepamätám si meno) z oddelenia, ktorý zabezpečuje financie, bolo, že v tomto roku sa vydajú obligácie a z nich sa takmer 700mil použije na nákup nových vozidiel. To však neznamená, že je to dogma, ktorá sa nemôže zmeniť a tak sa aj stalo. Peniaze z obligácií pôjde na reko Karos na plyn.
Inak by som rád vedel o tej požiadavke EU na vyradenie Ikov(zrejme o nich si hovoril) to máš odkiaľ.
A posledná veta, možno len tak na zamyslenie, ak si nevytvoríš plán, že v roku 2006 chceš začať skúšať nové električky a v roku 2008 začať jazdiť do Petržalky a v roku 2004 kúpiš nové vozy a budeš len čakať čo život prinesie, ako dopadneš? To že ti plán padne na istých veciach neznamená, že ho nemôžeš mať. Práve naopak, ty ho musíš mať, aby si mohol mať aspoň nejakú koncepciu. Ale zrejme ti viac vyhovuje nekoncepčné riešenia ala DPB.
Ik435 a ich sedadlá. Na 4. kolóne sa už začali meniť poťahy. Zatiaľ len v niekoľkých vozoch na niektorých sedadlách, ale pirbúdajú ďalšie. Takisto okrem zopár smradlavých výnimiek sa sedačky začali tepovať a sú aj čisté. Suverénne najčistejšia je v tomto ohľade 1DTP a potom, čo 4DTP začala čistiť je suveréne najšpinavšia 2DTP. Aspoň ja mám šťastie len na špinavé vozidlá z 2. kolóny.
Treba vsak objektivne povedat, ze povedal toho aj vela dobreho, spravneho. Ale keby s tym dokazal aj nieco spravit, to by bolo lepsie. A nech sa nerozcujuje nad vecami, za ktore nemoze, lebo potom to dopadne tak, ze .... vsak vies. ?
Nohy si treba aj kremovat, su na to pripravky. Vyskusal som viacere, na niektore som alergicky (svrbia ma nohy), ale uz viem ktore mi nerobia problemy a naozaj to pomaha - mne nohy nesmrdia, aj ked si ich 5 dni neumyjem, napr. teraz. A prave si ich chcem ist umyt, partricne osetrit. Dolezite je aj nohy nestrhat do smradlavej obuvy - treba mat viac topanok a striedat ich. Jo, a textilnu obuv nemam vobec, vsetko koza, prirdzene vetra, nesmrdi, je prijemna. Fakt. ?
Dakujem, myslim, ze je to naozaj vystizne napisane. To len COLOR sa chce dostat do stredobodu pozornosti, aby vsetci co sem dojdu si hned mysleli aha "COLOR" to je frajer dovoli si dokazdeho skakat. Uz ma nasral, ale strasne a riadne tak som zvedavy ked sa stretneme.
Spectre: Este raz dik
? ? ?
Moj zlaty. Tie nalepocky by som za normalnych okolnosti vomitol asi rovnako ako ty, ale pri tom, co tej clovek robi pre svoj voz a ako sa o to stara mu nalepocky prezijeme.
Zamysli sa a povedz uprimne sam sebe, ci sa ti vozi lepsie v hocijakom smradlavom serbli len za to, ze je bez nalepiek, alebo vo vzorne vycistenom buse, kde sa da jest z podlahy kde je navyse zopar nalepok na vyzdobenie.
Extrem je samozrejme ten, ked je bus odporny a vodic tam da este nalepky... potom sa tie dve veci nasobia a vysledok je ultragrc. Typicky a moj oblubeny priklad je bublifuck 4400. Pre cestujuceho je tento autobus vyslovena hroza a mohol by kludne ukazovat reprezentativnu vzorku toho humusu, co nam jazdi v BA.
J
Karos je dohromady v premávke nejakých 240 kusov (nie všetky sú v prevádzke s cestujúcimi) ak sa nemýlim. Z toho je 80 splynofikovaných a tento rok by ich malo byť 110. Takže od roku 2005 bude treba splyňovať ešte 130 kusov čo určite nebude stáť 700mil.
Totižto mesto rátalo s úplne iným nastavením FD a tak plynofikácie chceli riešiť z vlastných zdrojov a nákup nových vozov z obligácií. Bohužial budú radi ak vyplatia výkony vo verejnom záujme a plynofikácie budú riešiť z obligácií. Takisto reko elín a trolejbusov. Ale uvidíme nechajme sa prekvapiť, hlavne ako sa zachová BSK, či neprevedie istú časť financií na mesto. Hlavne na údržbu ciest a tiež na výkony vo verejnom záujme keďže MHDčkou jazdia aj ľudia z okolia. Etš vlastne nie je isté ako FD dopadne, vieme že BA vldáne KDH a SDKU a tí sa hádam dohodnú aj na ministerstve financií.