Reply on: Andy #28141:
Teraz ma napadlo, že asi v tom bude chyba, lebo celé dni nič nerobia iba čítajú iMHD ? ? ? Ale veď nech čítajú, avšak keby aspoň diskutovali o problémoch a snažili sa hladať lepšie riešenia. V mnohom by sme vedeli pochopiť tie ich riešenia a v mnohom by sa možno dali presvedčiť na tie naše. No takto to s nimi nemá význam.Inak ešte sa vrátim k FD. Keby mesto Bratislava bola samostatný región, tak ako to je bežné v iných vyspelých krajinách a tak ako to navrhoval Cicík (Fico) tak vtedy by si Bratislava výrazne finančne pomohla. On navrhoval VÚC systém 3+1 čiže Východ + Stred + Západ + Bratislava.
To by sa však dalo aj 7+1 a Senec, Pezinok a Malacky by sa pripojili k Trnave.
Vladimír
Re #28126 Andy: To hej, DPB vie maskovať perfektne. Už pred peknými pár rokmi dozadu, keď som si u príbuzných z teletextu (vtedy úžasný výdobytok techniky) opisoval zmeny v bratislavskej MHD som si všimol zaujímavé postupy. V zásade sa to dá vyjadriť schematicky takto:
krok 1: Vážení cestujúci, z dôvodu znížených nárokov na prepravu... bla-bla-bla... od 1.7. nebudú premávať linky c, e, k, m, n, p, t.
krok: 2: Od 1.9. obnovujeme premávku platnú pre školský rok - linky c, e, k, n, p, t budú premávať v pôvodnom rozsahu.
Ale čo sa stalo s linkou "m", to som sa už nikde nedočítal. Asi sa to bralo tak, že na oznam z 1.7. si už nikto nepamätá
Re #28127 J: L82 je ex-23.
Re #28132 Martin: Uvidíme... Po ukončení výstavby Mostu Košická L82 zrejme k Prístavu nepôjde, lebo sa tam vráti L70. A obnoviť ju v pôvodnej trase? Veď od Malej scény na nej aj tak veľa ľudí nechodí a na úseku Hlavná stanica - Račianske mýto - Záhradnícka je predsa plnohodnotne nahradená linkou 201. Tak ju skrátime len po Šafárikovo nám. A potom niekoho napadne, že k Divadlu Aréna je vlastne obslužná aj L50 zo zastávky Sad Janka Kráľa a trasu poza Inchebu môžeme zrušiť, veď aj tak sa stále musí kvôli výstavám odkláňať. A na Dvory predsa môže substrát cestovať prestupom, na to máme prestupnú tarifu. Hľa, logickým postupom sme vyjadrili nezmyselnosť existencie L82