Potešiteľné správy. A nerozširuje sa počet nízkych sedačiek? Lebo ak nie, tak som dosť sklamaný. Výrobca by tak nezareagoval na jednu z najväčších nevýhod oproti Solarisu.
Nebude sa meniť zadná časť vozidla? Podľa "jedného vodiča CityBusu v Prešove" po zmene motora na Iveco je vzadu tak prázdno, že zadné okno by mohlo ísť pokojne aj o 10-15 cm nadol.
Re #27844 m@rtin: Pripájam sa. Karosa v tomto roku neuveriteľne znížila ceny. Ak by DPB chcel, doslova za smiešny peniaz by si vedel obnoviť veľmi slušnú časť vozidlového parku Karosami B951E a B961E.
Si, m@rtin: "Pekne" ste sa zachovali voci navstevnikovy, hlavne m@rtin. Nechcem ho tymto obhajovat (Beana) ale mohli ste mu to povedat aj milsie ked ste vedeli, ze sa myli. Urcite ste si vsimli, ze sem pisal prvykrat a nevyzna sa az tak v doprave a v nosnych systemoch ako niektori odtialto. Len toto som chcel povedat.
Beans: ja len vravim, ze existuju na slovensku autobusove trate s profilom ako linka 203. Trat do Petrzalky by vyzadovala nakup vozidiel tak nemyslim ze je to realne popri vystavbe nosneho systemu.
no ja im dam radsej najavo moju mienku o nich neucastou v druhom kole volieb... A keby som mal tu moznost, tak by som s takou chutou prefickol fica lopatou po xichte jak sa stale teraz rozdrapuje...
si: Čo sa vnútornej politiky týka, ami pre mňa nie je Močiar či Gašparovič prijateľný, no čo sa zahraničia týka Gašparovič bude pre nich viac prijateľný ako Mečiar a Slovensko to zahraničie potrebuje. Teda Slovensko od Nitry na východ, pretože tam treba veľa zahraničných investorov. A preto pôjdem do druhého kola a budem hlasovať za Gašparoviča.
Kami: a kto hovori, ze treba vymenit trolejbusy za autobusy?? Ved prave naopak!! Ked dokoncia most Kosicka tak treba prehodit polku spojov z pristavneho mostu na most kosicka a tahat tade trolejbusy do petrzky.. Bo trolejbus ma urcite dlhsiu zivotnost v ba ako autobus!
Beansk:
Nevytrhávěj věci z kontextku, nikdo tu netvrdí, že Karosy jsou spasitelem pro BA. Kdyby sis dal tu práci a přečetl si mé příspěvky třeba ještě jednou, možná bys to pochopil.
ANdy:
Mám projetou celou ČR i Slovensko autem. A můžu jen tvrdit, že silnice jsou srovnatelné. U nás jsou okresy, kde jsou silnice ve špatném stavu, ale jsou okresy kde jsou silnice deobré. Zrovna tak je to na Slovensku. Ale nemyslím si, že jsou silnice v Čechách horší, možná dálnice, protože je máme starší.
Beansk: a predstav si, ze by na linke 203 premavali prepchate klbove autobusy. Pristavny most sa moze strcit. A po takej trase jazdia Ikarusy 280, ci K741, K941, K961.
Vyradovanie 10 rocnych autobusov nie je len o krase. Tam su aj prevadzkove dovody. Jeden medzinarodny dopravca povedal. Kym som mal stare vozy, stale som musel nieco opravovat. Teraz len jazdim a lejem naftu. Akurat platim taky leasing, ze ...
koniec citatu.
Ci sa odnovuje park kazdy rok desatina, alebo kazdych 5 rokov polovica, by mohlo byt jedno. Keby ta pravidelnost bola zarucena. A nie ze sa kazdych 6 rokov obnovi patina a potom kazdorocne stotina vozoveho parku.
Mat3j