Tomáš:Isteže je to málo.Za 3,5 promile za volantom by mali byť tak 3 roky natvrdo ako spodná hranica.Však to je jednoznačné všeobecné ohrozenie.Ale naše dementné zákony umožňujú takému mamľasovi ožratému ešte sa oháňať nepríčetnosťou.
Ani netusis, ako si to vystihol:
BA magistrat si dobrovolne nici vozy MHD tym, ze ich pouziva na rozbitych cestach, ktore sam spravuje. Mne osobne to pripada dost nelogicke, vedome si nicit svoje vlastne ?
Čafte chalani, úvodom vás chcem pochváliť za úroveň týchto stránok. Mám dotaz na Jenkiho, kolko prosím ťa je už električiek TRIO v prevádzke v DPO a kolko ich je v dielňach vo výrobe? Jak môžeš napíš mi aj ich e.č. a stupne rozpracovanosti. To isté by ma zaujímalo aj o ostravských Trollínach aj 15m aj 12m. Dík
Už sa snáď magistrát zobudí a začne sa konečne niečo robiť s katastrofálnym stavom bratislavských ciest, lebo to čo je napr. v Prahe normálny stav cesty to je v Bratislave hlboký nadštandard. Konečne by sa mali už na magistáte prebrať a prestať tolerovať úlety Zachara a jeho partie, ktori neustále snívajú o Citarach a MANoch.
Nech sa pozrú na reálne možnosti DPB a kúpia B961 a B952. Prečo to, čo stačí pre mnohé mestá BA odmieta. Niektoré DP nesnívajú a majú relatívne omladené vozové parky a BA sníva a prevádzkuje plno Ik280 a Karosy 2061,2110 atd. Obávam sa, že tento rok sa nekúpi ani jeden nový bus a ani nebude vyhlásený tender. majte sa
Ten druhy link sa mierne dokaslal, tak este raz:
www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366
Je to uznesenie c. 251/2003 (bod 13 v Programe).
"Nulta faza" je uz takmer ista: mala by sa postavit rychlodrazna elektricka z Petrzalky (v koridore v minulosti planovaneho metra) iduca po Starom moste napajajuca sa na stavajucu elektrickovu siet na Safarikovom namesti. Rozchod zatial 1000 mm s pripravou na neskorsi prechod. Ci sa bude v Petrzalke stavat nova vozovna, to este nie je iste.
A co bude dalej, to zatial prsne nevie nik, kedze prezentovane plany su absolutne nekonkretne. Aktualne sa mestu paci idea rychlodraznej elektricky iducej v centre pod povrchom. Velmi ich laka aj mackopes a la Karlsruhe , kedze to posobi moderne a "europsky"...
Martyk: Profil košického kolesa je zhodný s profilom ostravského, ktorý vychádza zo železničného profilu. Šírka kolesa je 95 mm, šírka okolesníka (nákolku) na temene je 30 mm, na hrote 12 mm, prechod na valiacu plochu je R 15 a samotná valiaca časť má stúpanie 1:20. Dvojnápravové vozidlá majú železničný profil, so šírkou kolesa okolo 120 mm.
re a.p., metro petrzalka: nikto zatial nic oficialne nezverejnil, koridor je znamy, pravdepodobne vsak pojde o rychlodraznu elektricku. otazkou su peniaze... nalady na magorstrate su od metra odstupit, mozno to skonci nejakou manilou...
Zná někdo aktuální situaci okolo metra v Bratislavě ? Slyšel jsem totiž, že se v současné době předpokládá trasa Hlavná stanica-centrum-Petržalka. Nejprve se začne budovat úsek centrum-Petržalka, a to jako povrchový. Přes Dunaj se půjde přes starý most. V první fázi zde bude pouze provoz električek. Pak se teprve bude budovat podzemní úsek v centru. Současně s budováním podzemního úseku se pod zemí podejde Dunaj a trasa se v Petržalce napojí na povrchovou trasu. Provoz električek v Petržalce se teprve potom převede na provoz metra.
Co je na tom pravdy ?
Akurát na tej stránke majú chybu a zle im zobrazuje diakritiku. Správne má byť "Budapesti Közlekedési Vállalat". Každá technológia má svoje pomenovanie a v KE systém BKV prekladáme s maďarským prízvukom ako "Blbec, Kto Vymyslel...". ? V KE sa okrem mnohých problémov pridružil naviac ešte jeden vážny problém - profil blokovej koľajnice B1, ktorá je pre košický profil kolesa úplne nevhodný. Pre uvedený profil mala slúžiť bloková koľajnica B2, ktorá sa však nezačala vyrábať a prúser bol na svete. Na takmer 80% siete sa použila teda koľajnica B1, s tým, že niektoré kritické miesta v oblúkoch boli rozšírené vyfrézovaním. Aj napriek tomu dochádza k treniu nielen vnútornej strany okolesníka o hlavu koľajnice, ale aj vonkajšej strany o žliabok...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martyk
Jaký mají vlastně košické tramvaje profil kol? Stejný jako na železnici nebo nějaký válcový paskvil s většími okolky?