Ty, vies, ze neviem? Mozno ze hej, ale prevadzkovatel MHD v PO sa najprv volal Miestna autobusova preprava alebo tak dajak, takze to je mozne. Zacal roku 1949. Ale hned o par rokov sa jeho nazov zmenil na DPMP a zotrval dodnes ale stary vyraz "mapka" zije stale
Zaujimave je ich zadne celo -- http://www.sinet.it/personalpage/benedicti/autobus/scania/omnicity2.jpg. Ja osobne som tymto vyskierajucim sa busom este na chut neprisiel (mam radsej mierne hranatejsie tvary), no suhlasim, ze ich dizajn je (zatial) neopozerany. Udajne su vsak tie busy k***a drahe...
Ja som sice predpokladal, ze Plzen len dosadzuje svoje veci do hotovej ostrovskej karoserie, ale niekto mi vehementne tvrdil, ze sa cele 21TrACI vyrabaju v Plzni. If I am wrong, I stand corrected. Kazdopadne som si vsimol taky detail, ze ACI-cka nemaju ten komin pri strednych dverach (nasavanie cisteho vzduchu zo strechy).
Ja to hodnotím z pohľadu vodiča - supewr jazdné vlastnosti a špičková ergonómia pracoviska vodiča. Samozrejme hypervysokopodlažná koncepcia bola poplatná svojej dobe. Ale takou dobrou osemdesiatkou-deväťdesiatkou po Gagarinke, to žiadna rozhrkaná 15Tr nedokáže. Ja som mal 15Tr (tú chvíľku čo som v HROBUSTove jazdil) ale vždy som sa tešil, keď sme mali poruchu alebo KP a dostali sme Sanos.
Pre úplné upresnenie - 21TrACI sa v Plzni vyrábali asi tak ako sa vo Vrútkach vyrábajú vozy Bpeer - dovezú z Dunakeszi hotové vagóny a vo Vrútakch ich dokompletujú.
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.
Piotr BA: No aj ja sa teším, že Slovan vyhral. Ale Zvolen je SHIT ( ? ? ), lebo on nevie vyhrat v riadnom hracom čase. Slovan je lepší aj vo Zvloene, ale keďže sú doma, tak to uhrajú na remízu, a potom sa predlžuje, a keďže sprostý má šťastie, tak ten náhodne rozhodujúci gól dajú oni. Podľa mňa tak to bude aj v sobotu.
Vladimír: Počul som o tom z nejakých vyšších kruhov na hladine jazera. Išlo by zase klasicky o letné prázdniny.
pani, vcera som volal na dopravny servis radia Expres a pytal sa ich ci mozu hlasit aj vyluky MHD (dlhodobe/kratkodobe). V dohladnej dobe jeden moj spoluziak (zurnalista), ktory ma velmi dobre kontakty v ET aj GT navrhne novu sluzbu - posielanie vyluk SMSkami (pravdepodobne za symbolicky pausalny poplatok)
Neviem, možno nenapíšem nič nové, ale predsa: DPB na svojich stránkach zverejnil medzi výzvami k užšej súťaži "Spracovanie projektovej dokumentácie na opravu električkovej trate na Radlinského ul. v úseku Floriánske námestie - Kollárovo námestie" a to isté pre úsek "Harmincova - Hanulova". Zdá sa teda, že tieto úseky pôjdu do rekonštrukcie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Všetky karosérie 21/22Tr vznikli v Ostrove, elektrická výzbroj AC sa namonotval v Plzni. Keby som ja bol škodovkou, tiež nebudem vyrábať v Plzni 21/22Tr. Urobil by som presne to isté čo oni, akurát by som si za základ nevzal Slintyhnus ale Soplaris (čo ale nejde kvôli konkurencii Ceglec/DPO), Mercedes, Volvo, MAN alebo dačo také. Môj sen je trolejbusové Citaro. Nezabudnite, že najlepší trolejbus, aký kedy u nás jazdil, Škoda Sanos S200Tr, bol tiež potomkom Mercedesov!
I.