S499.1023:
Este k teme kockopes:
Odkial kam by to premavalo, v akych intervaloch a koho by to vozilo? Ak kockopes, tak mozeme Filialku rovno zrusit a namiesto toho nam z Trnavy budu behat Kockospy po Racianskej radiale po jej prestavbe, od madarv pojdu cez Ruzinov a pod. No fakt efektivne vyuzitie balika penazi, ktory by to stalo. V lete by sa v tom volizi melony, v zime zas zemaky a pod... ? & ? = ?
Este k teme kockopes:
Odkial kam by to premavalo, v akych intervaloch a koho by to vozilo? Ak kockopes, tak mozeme Filialku rovno zrusit a namiesto toho nam z Trnavy budu behat Kockospy po Racianskej radiale po jej prestavbe, od madarv pojdu cez Ruzinov a pod. No fakt efektivne vyuzitie balika penazi, ktory by to stalo. V lete by sa v tom volizi melony, v zime zas zemaky a pod... ? & ? = ?
galiyosha
Re #27067 si: Ved v Cechach je udajne kopec podvozkov na standardny rozchod. A urcite nebudu v horsom stave, nez vacsina nasich. ? Tym by sa malo dat oproti kupe novych podvozkov vyrazne usetrit...
Re #27076 fobust: Mozno je to tym, ze v tych mestach nechce elektricka plnit ulohu nosneho systemu? (Neviem, strielam od boku, prosim nekamenovat. ☺ )
Ja osobne by som za najvacsie negativum prechodu rozchodu videl to, ze ludi z Petrzalky by zatial bolo treba vyhodit na Safku. Ale to by pri neskorsom prechode bolo treba tak ci tak... ?
Inak zaujimalo by ma, aka siroka je ulicka v takom Combine pre 1000 mm rozchod (napriklad v Augsburgu). Neviem po nemecky, takze k fotkam interieru som sa nebol schopny preklikat...