Vsak za to,ze tie Krcace su spravene tak ako su,by si aj niekto pekne zasluzil po papuli.Pred reko sa dalo z Karlsdorfu k Nabozenskemu symbolu ist 109 km/h,dnes mozno 70.To je zlepsenie jak swina:).
aNTI:Rozdiel v chodovych vlastnostiach je samozrejmy,porovnaj trebars Malucha s normalnym autom:).Keby bol uzky rozchod vyhodny,tak by aj antabusy mali kolesa zaryte meter za obrysom:).Inak-nie,ze sa kolaje menej opotrebovavaju ale neudrzba sa menej prejavuje-idealne pre BA:(.Podrobnejsiu argumentaciu doda ing.Viliam Sestina,byvaly technicky nam.predchodcu DP-ED a otec pripravy na norm.rozchod.Keby ho neboli z DP vystvali,tak je dnes uz minimalne jedna vozovna normalnerozchodna.Pre porovnanie chodovych vlastnosti oboch rozchodou v tom istom tratovom useku doporucujem navstevu Liberca-je to jednoznacne.I.
re: S499.1023 no, viem aj o useku, ktory je po rekonstrukcii a nie je usposobeny na zmenu rozchodu na 1435mm. Take Krcace... na druhej strane to vobec nevylucuje Tvoju poznamku o nutnosti reko, vzhladom na to, ako to trabusti odflakli, hlavne smer do dubravky. nie je mi totiz jasne, ako sa mohli netrafit do polomeru, ked smerom do karlsdorfu sa po dokladnom podrievkovani uz trafili do r=mensieho ako je ten netrafeny...
fobust:Tych 43,5 cm je skoro 50%.A o tolko bude aj drahsia udrzba zvrsku s metrovym rozchodom oproti normalnemu na udrzanie rovnakych parametrov.75% trati je pripravenych na zmenu rozchodu.A tie,co nie su,su aj tak zrele na rekonstrukciu.
Naco menit rozchod? Keby sme mali tolko penazi, tak mozeme rovno stavat metro. A dufam ze nesnivas o kockopsoch, vozidlach tramvaj-vlak... Nasim tratiam chyba udrzba, nie tych smiesnych 43,4 cm na sirke. A to velmi dobre vies, iba chces do mna rypat... ?
Tak ako je to s tým nesúhlasom mesta s využitím Filiálky pre prímestskú vlakovú dopravu? Na http://www.bratislava.sk/diskusia/detail.asp?z=4025&r=1002&k=1002&m=0 píše pán Milan Vajda (pre neznalých hovorca primátora) "Taktiez sa rata - presne v duchu Vasej spravnej pripomienky - s vyuzitim primestskej zeleznicnej dopravy a zapojenim trate z Devinskej Novej Vsi cez Lamac na hlavnu stanicu, prip. stanicu Filialka - toto rozhodnutie je tiez na Zeleznicnej spolocnosti a.s. ".
Pritom v článku z novomestského hlásnika, ktorý tu bol pred asi dvoma týždňami sa píše: "Železnice SR predložili Ministerstvu životného prostredia zámer na stavbu "Železničná stanica Bratislava-Filiálka", v lokalite od Trnavského mýta po Jarošovu umiestnenie hlavovej železničnej stanice, s ktorým nesúhlasí ani hlavné mesto Bratislava, ani mestská časť Nové Mesto."
A mesto je predsa reprezentované primátorom. Prečo teda hovorca primátora vraví, že s využitím Filiálky na prímestskú vlakovú dopravu sa ráta? Ako môže mesto rátať s Filiálkou, keď (podľa článku) nie je ani za jedno z predložených umiestnení stanice? Kde je teda pravda? Vysvetlí mi to niekto?
3. Návrh na začatie prípravy výstavby nosného systému Mestskej hromadnej dopravy v Bratislave
Uznesenie
(...) zabezpečiť dokumentáciu pre územné konanie pre stavbu rýchlodrážnej električky v mestskej časti Petržalka v úseku Janíkov dvor – Šafárikovo nám. s rozchodom 1000 mm a zabezpečením možnosti prechodu na 1435 mm v ďalšom výhľade.
Mestské zastupiteľstvo hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Situačná správa o vývoji a stave riešenia koncepcie nového nosného systému mestskej hromadnej dopravy pre Bratislavu a región
Uznesenie č. 251/2003 zo dňa 11.12.2003 http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#251
Mestské zastupiteľstvo po prerokovaní materiálu (...) schvaľuje nasledovné zásady nosného systému mestskej hromadnej dopravy: (...) Nosný systém má umožniť vo výhľade maximálnu kompatibilitu mestského a regionálneho systému na báze koľajového rozchodu 1435 mm.
Vsetko nasvedcuje tomu, ze Petrzalka sa bude stavat na stavajucom rozchode.
Hm, asi začnú. V požiadavkách daných magistrátom bolo okrem iného, že trať do Petržalky sa bude budovať ako 1000mm, s možnosťou neskoršej prestavby na 1435.
Sny o zmene rozchodu sa nerozplynuli. Každý súdny človek si uvedomuje, že zmena rozchodu je nutná. Akurtá ty a ing. Vingálik ryčíte, že metrový rozchod je bomba, lebo vám berú hračku. Už mi pripomínaš ing. Rábofila...
Hádam si len nemyslíš, že Petržlenku začnú stavať s metrovým rozchodom?
Včera som s nemým úžasom pozorovala veeeeeeľmi známu fotografiu na inej súkromnej stránke... ?
Hádanka: ktože pozná sci-fi montáž havarovanej 3192 odstavenej v zasnežených Krasňanoch, s pôvabnými nápismi naokolo a podpisom imhd.sk? Asi všetci tu...a odnedávna aj návštevníci inej súkromnej stránky...
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aNTI
mne osobne sa zatial zmena rozchodu nepozdava, ale mozno ma igorko presvedci ?