Reklama na Eurotel je podla Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu v poriadku:
Medzi štyrmi neakceptovanými podnetmi figuruje v rámci televíznej reklamnej kampane slogan Posielam ti pusu ako dvere autobusu (EuroTel Bratislava). Podnet adresovali súkromné osoby aj Združenie prevádzkovateľov hromadnej dopravy osôb v mestských aglomeráciách SR. Slogan, ktorý v reklame mladý muž namaľuje sprejom, podľa AK RPR nenabáda na beztrestné vandalstvo a nenavodzuje sympatie s poškodzovaním cudzej veci vandalizmom.
...cely clanok najdete na http://www.sme.sk/clanok-1289370.html
Medzi štyrmi neakceptovanými podnetmi figuruje v rámci televíznej reklamnej kampane slogan Posielam ti pusu ako dvere autobusu (EuroTel Bratislava). Podnet adresovali súkromné osoby aj Združenie prevádzkovateľov hromadnej dopravy osôb v mestských aglomeráciách SR. Slogan, ktorý v reklame mladý muž namaľuje sprejom, podľa AK RPR nenabáda na beztrestné vandalstvo a nenavodzuje sympatie s poškodzovaním cudzej veci vandalizmom.
...cely clanok najdete na http://www.sme.sk/clanok-1289370.html
d3k0