Reply on: galiyosha #26547:
No Blagussa som sa tešil hlavne kvôli prepojeniu Viedne s Bratislavou. Už teraz jazdí do okolia Viedne a tak by mohol predĺžiť niektoré linky napr. z Marchegu do... Tento dopravca keďže jeho základňa je veľmo blízko by sa snažil mať iba jedny dielne a určite by nestaval tie svoje na Karosu aj keď K954. Takže by zrejme nechal doslúžiť to čo tu je, to nové by asi predal ďalej. Vlastne to aj garantoval. Aj keby sem presunul to čo u neho doma dosluhuje stále by to boli, oproti K734 ktoré pod SAD Bratislava jazdia, vozy oveľa atraktívnejšie. Pri Brne sa dá očakávať asi len jedno. Zakonzervuje sa stav, resp. zmena príde pomaly. Už vidím ako ČSAD Brno bude mať prachy na reko budovy Autobusovej stanice. ?
Tá však nenastane lebo HB revis je realitnou "kanceláriou" a tak sa zrejme AS z MN bude sťahovať, lebo sú to až moc drahé pozemky, aby tam niečo také zostalo. No nič bude za VUB nový mrakodrap. Ono tak to väčšinou dopadne keď rozhoduje cena a víťazom tendra na privatizáciu dopravnej spoločnosti vyhrá realitná firma. Rád by som vedel čo ČSAD Brno za to dostala. ?
Re #26548 S499.1023: Ja som narážal na K734, ktoré sa budú určite pomaly obmieňať. ? Pomalšie ako teraz. Myslím si, že aj terajší zisk bude prúdiť na obnovu vozidlového parku v Brne. Ono to tak býva. V konečnou dôsledku medzimestskú dopravu opustí ešte viac cestujúcich. ?
1885