MARK:
k tym srotom na linke 3:
KRASNANY, kde sa vozy K2 parkuju maju najlepsiu elektrickovu udrzbu. Mal by si si porovnat uroven Krasnanskych vozov s vozmi z Jurajovho Dvora. Clovek, ktory je za to zodpovedny vie, kde je sever a ak by boli vsade talyto ludia, tak by to aj pri neutesenej financnej situacii mohlo vyzerat inak. Inac, K2 je najstarsi typ, aky v Blave vobec este jazdi tak sa necudujme, ze sa kazi. Ale napreklad uz vsetky K2 maju upravenu vyzbroj, - nemaju suntiky, ale elektroniku !!! Ajtak asi neveis, co to znamena, ale tie vozy uz nemaju uplne povodnu vyzbroj, iba zrychlovac. A v Juraku maju suntiky dodnes. Vies ako sa to kazi? Dostane sa tam spina, sajrajt a potom voz odrazu nebrzdi, ale brzdi vtedy ke nema, ... Tio, ze K2, alebo prezyvane aj kacicky, kuria v lete je sposobene ich debilnou konstrukciou. CKD tam totiz bachli mierne upraveny zrychlovac z T3 (to su tie stare ovalne). Samozrejme zvonku vudno, ze ide o 6 napravove vozidlo, ktore urcite zere viac amperov. Napriek zvysenemu poctu jazdnych a brzdnych stupnov zrychlovaca, vykonnejsemu chladeniu sa to cele prehrieva a vodic nezapne kurenie - To je odpadove teplo, ktopre smeruje z vozidla von, ale znacna cast sa dostane aj dnu. A kazenie: cudoval by si sa, keby sa stare sunky nekazili?
k tym srotom na linke 3:
KRASNANY, kde sa vozy K2 parkuju maju najlepsiu elektrickovu udrzbu. Mal by si si porovnat uroven Krasnanskych vozov s vozmi z Jurajovho Dvora. Clovek, ktory je za to zodpovedny vie, kde je sever a ak by boli vsade talyto ludia, tak by to aj pri neutesenej financnej situacii mohlo vyzerat inak. Inac, K2 je najstarsi typ, aky v Blave vobec este jazdi tak sa necudujme, ze sa kazi. Ale napreklad uz vsetky K2 maju upravenu vyzbroj, - nemaju suntiky, ale elektroniku !!! Ajtak asi neveis, co to znamena, ale tie vozy uz nemaju uplne povodnu vyzbroj, iba zrychlovac. A v Juraku maju suntiky dodnes. Vies ako sa to kazi? Dostane sa tam spina, sajrajt a potom voz odrazu nebrzdi, ale brzdi vtedy ke nema, ... Tio, ze K2, alebo prezyvane aj kacicky, kuria v lete je sposobene ich debilnou konstrukciou. CKD tam totiz bachli mierne upraveny zrychlovac z T3 (to su tie stare ovalne). Samozrejme zvonku vudno, ze ide o 6 napravove vozidlo, ktore urcite zere viac amperov. Napriek zvysenemu poctu jazdnych a brzdnych stupnov zrychlovaca, vykonnejsemu chladeniu sa to cele prehrieva a vodic nezapne kurenie - To je odpadove teplo, ktopre smeruje z vozidla von, ale znacna cast sa dostane aj dnu. A kazenie: cudoval by si sa, keby sa stare sunky nekazili?
Papyr
Linky do dedin: tu by som si radsej vzal priklad z Prahy - prazske riesenie by bolo pre Bratislavu idealne. Linky 300-vkoveho radu by premavali z mesta do okolitych obci, zabezpecovali by ich sukromni zmluvni dopravcovia (resp. SAD, resp.DPB), platil by na nich jednotny tarif, vyhlasovany DPB... proste by slo o nejake zmysluplne rozsirenie BID, pretoze BID v sucasnom jej stave je na zaplakanie. V meste by zastavovali na zastavkach MHD. Mimo mesta by sa vytvorili pasma koncentricky obkruzujuce Bratislavu. Keby sa to dobre podarilo, mohli by ste do pasiem BID zahrnut aj Trnavu :-))) - podobne, ako prazska MHD ma zo svojich piatich vonkajsich pasiem v tretom pasme Kladno
Len mi prosim vas, Bratislavcania, nepovedzte: "Snivaj dalej". Ono to mozne v BA je, len nie je chut a vola. Ludom sa proste nechce urobit nic, co priamo nemusia. Asi fakt ludia odchovani centralnym planovanim budu musiet vymriet...
Zastavme ich bratia!