napr. v Belehrade boli take sranda supravy, (ja som si ich nazval ze K5A4),
predstav si, Klbovu T6ku spriahnutu do supravy s taku istou T6kou akurat opacne otocenou:
juracke vozy v UDJDSK: Reko na T3P: 7783+84, 7785+86, 7787+88, 7800, CO: 7833+34 mala by vyjst v takomto radeni. VP: 7773+74. SP: 7809+10, 7823+24, 7807+08, 7769+70, tzv. Nyulvillamos alebo Zajovagon
Čo sa týka umiestňovania pantografov na K2YU vzadu, doplním, že v Sarajeve boli takto umiestňované košové zberače už z výroby, a to na požiadavku DP, ktorý tak chcel ostať verný spôsobu umiestnenia zberača (v minulosti tyčového), ktorý je zvonku sťahovaný trolejbusovým sťahovákom a takisto aj z dôvodu menšieho znečistenia uhlíkom. Ťažko však posúdiť, či je to z hľadiska bezpečnosti vhodný spôsob. Do Sarajeva bolo takto z ČKD dodaných 20 ks T3YU a celkovo 90 ks K2YU. PvvSa by som doplnil len toľko, že pantograf sa umiestňuje vpredu len v prípade úplných rekonštrukcií vojnou zničených K2YU, takže si myslím, že s umiestnením vzadu ich ešte zostane väčšie množstvo. V Sarajeve som sa stretol aj s takými špecialitami ako úplne odstránený (zakrytovaný) vetrák a podobne, ale o tom bližšie na diskusii www.transport.imhd.sk.
Btw.. Lidicky. Neodporucili by ste mi dobru autoskolu, ktora sa da robit aj pri zamestnani na plny uvazok a da sa zaplatit napriklad na 3 mesacne splatky?
Co sa tyka tym brigad, tak ja teraz mam v prepocte asi 156 sk na hodinu. Predtym som mal okolo 50-70 na hodinu. A cez prazdniny som robil za cca 50-200 sk na hodinu, to ale nebolo platene od hodin, preto len priblizne... Tu v Bratislave je velmi jednoduche najst taketo rozne brigady a rozneho charakteru. Ale nesmies ist cez agentury, ale priamo, pretoze inak zarabas o nieco menej.
add J a jeho vymysly, resp.vyplody: Rad pocuvas a citas sam seba? Nie? Tak sa mi to asi len zdalo... Som za diskusiu ale pochop prosim, ze stacilo. naozaj vdaka srdecna!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre