Reply on: Ma178rek #254586:
V zásade chýbajú dve hlavné stavby. A to tangenciálne prepojenie výpadoviek ako Rožňavská, Vajnorská a Račianska a to má riešiť predĺženie Bojnickej a potom druhá stavba severná tangenta, ktorá má od dopravy odľahčiť komunikácie v severnej časti centra. Bez týchto stavieb sa dopravná situácia a obslužnosť mesta nezlepší nikdy. A tieto stavby by sa mali postaviť nezávisle na tom či bude tunel Karpaty alebo nebude. Lebo práve tieto dve dôležité ťahy riešia to vnútorné mesto. Potom si môžeme maľovať na Šancovej buspruhy/cyklopruhy a Račiansku do zvaračáku urobiť v režime 1+1 celú. Na toto malo mať mesto už dávno spracované projekty. No čo môžeme chcieť, keď mesto nevie predĺžiť ani trápnu Tomášikovu aj s prepojovacou električkovou traťou medzi vajnorskou a račianskou radiálou, ktorá by neskutočne pomohla organizácii električkovej dopravy v oblasti Rače a Nového Mesta.
a takych ludi rozhodne nie je malo.
bobitwo
Vieš čo chcem ja napríklad? Férové financovanie mestských častí, nie že Petržalka a Nové mesto dotujú zvyšok BA. Chceš električky? postavte si na ne depá v centre, tak isto aj čističku odpadových vôd, konečné autobusov, autobusové depá, všetky tie sklady, výrobné haly, servisy a podobne. Aha, to už nechcete.